مؤسسه اعتباری عسكريه رسما ملل شد

طبق مصوبه روز گذشته شوراي پول و اعتبار، اين شورا رای به تغییر نام مؤسسه اعتباری عسکریه به ملل داد.
 به گزارش سادس به نقل از روابط عمومی مؤسسه اعتباری عسکریه، حجت الاسلام امیررضا خلیلی در این باره گفت: در صحبت تلفني كه با مدير كل روابط عمومي بانك مركزي داشته ام، ايشان اين موضوع را تاييد کردند و گفتند تغییر نام مؤسسه در جلسه روز گذشته شوراي پول و اعتبار مطرح و تصويب شده است.
قابل ذكراست از زمان حضور جناب آقاي سيف در بانک مرکزی، برای اطلاع رساني صحيح و دقيق، مدير كل روابط عمومي بانك مركزي در تمام جلسات شوراي پول و اعتبار حضور دارد.
مدير روابط عمومي مؤسسه اعتباری عسكريه در مورد روند تغيير نام اين مؤسسه گفت: دليل تغییر نام مؤسسه ممانعت از بروز مشکلات برای فعالیت اين مؤسسه در پسا برجام در خارج از مرزهاي كشور بوده است و بانك مركزي هيچ گونه فشاري براي تغيير نام نداشته است، همان طور كه مي دانيد «عسکریه» اسم مکان است و به معنی پادگان و لشگر می‌باشد و اسم ائمه نیست. لذا بعد از فراخوان عمومی و نظر سنجي از مردم عزیز این موضوع در مجمع عمومي ۲۳ اسفند مطرح و تصويب شد و برای تاييد نهايي منتظر تاييد شوراي پول و اعتبار بوديم.
خليلي در ادامه افزود: به جهت تمكين از قانون تا به حال هيچ تابلويي از اين مؤسسه تغيير نكرده و هيچ گونه تغييراتي هم نداشته ايم و ان شا الله به زودي به طور رسمي نام مؤسسه تغيير خواهد كرد.
دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *