لزوم برداشتن گام‌هایی بلندتر برای دستیابی به سلامت همگانی در سال ۹۶


معاون اجتماعی وزیر بهداشت ابراز امیدواری کرد که در سال آینده گام‌هایی بهتر و بلندتر در راه دست‌یابی به سلامت همگانی، عدالت اجتماعی و تحقق رویکرد مشارکت‌جویانه در سطوح گوناگون نظام سلامت برداشته شود.

به گزارش سادس، دکتر محمدهادی ایازی در پیامی نوروزی آورده است:

«باغ سبز عشق کو بی‌منتهاست

جز غم و شادی در او بس میوه‌هاست

عاشقی زین هر دو حالت به‌تر است

بی‌بهار و بی‌خزان سبز و تر است

کام و ناکامی‌ها، بهار و خزان زندگی‌اند و گرماگرم تابستان و فسردگی زمستان را با خویش می‌آورند و شگفت آدمی‌زادی که طبیعت و نو به نو شدنش را درنیابد و در زندگی خویش ایستا بماند یا بدتر از آن، رو به پس داشته باشد.

اگر نوروز را جشن می‌گیریم از آن روست تا به یاری بهار، پویش و تازگی را به خود و زندگی‌مان یادآوری کنیم. آدمی، زندگی و پیرامون خود را با اندیشه‌های نو و نیک می‌تواند روشنایی دیگر بخشد و هر روزش را به نوروزی فرخنده دگرگون سازد؛ وگرنه همه ما چون مولا علی (ع) در نامه‌اش به امام مجتبی (ع)، «چیرگی زمان را پذیرا» خواهیم بود.

سال ۱۳۹۵ را با راه‌اندازی رسمی معاونت اجتماعی وزارت بهداشت، دنبال کردن روی‌کرد سلامت جامعه‌محور، برگزاری مجمع ملی سلامت و برنامه‌های ریز و درشت دیگر در سراسر کشور پشت سر گذاشتیم.

امید که بتوانیم در سال ۱۳۹۶ خورشیدی به یاری پروردگار و همه نیک‌اندیشان و نیکوکاران، گام‌هایی بهتر و بلندتر در راه دست‌یابی به سلامت همگانی، عدالت اجتماعی و تحقق رویکرد مشارکت‌جویانه در سطوح گوناگون نظام سلامت برداریم.

چو غنچه گر چه فروبستگی‌ست کار جهان

تو همچو باد بهاری، گره‌گشا می‌باش

خجسته زادروز حضرت زهرا (س) و روز زن را شادباش می‌گویم و امیدوارم با توانمندسازی و مشارکت فعال زنان و دختران این سرزمین، به سوی توسعه پایدار کشور و پیش‌رفت روزافزون آن گام برداریم.

نوروزتان پیروز»

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *