سومین شماره ماهنامه داخلی موسسه اعتباری کوثر منتشر شد

 در این ماهنامه که به اخبار موسسه اعتباری کوثر اختصاص دارد، سخنان دکتر عیسی رضایی، مدیرعامل موسسه در زمینه اقتصاد مقاومتی و سیاستهای راهبردی موسسه در شقوق مختلف انتشار شده است.
 به گزارش سادس به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر ؛ گزارشی از حضور فعال موسسه در بیست و ششمین همایش سالانه سیاست های پولی و ارزی ، برگزاری هفدهمین هم اندیشی معاونین و مدیران موسسه اعتباری کوثر در شهر پاوه و دیدار مدیرعامل و مدیران موسسه با مراجع عظام و علمای اعلام در شهر مقدس قم در این شماره از ماهنامه شمیم کوثر می خوانیم.

بر اساس این گزارش ؛ در بخش استانها ؛ به آخرین اخبار، دیدارها و جلسات استانها در سراسر کشور اشاره و در ضمن نگاهی به نظارت های ستادی حوزه مرکزی از استانها شده است .

در بخش «مقاله » مقاله هایی در زمینه اقتصاد مقاومتی ، بانکداری سبز و انتخاب الگوی تخصیص بهینه منابع به مصارف در کوثر که به قلم همکاران موسسه اعتباری کوثر به رشته تحریر در آمده گنجانده شده است .

خاطر نشان می سازد این ماهنامه به مدیرمسئولی دکتر عیسی رضای مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر و با همت مدیریت روابط عمومی و تبلیغات این موسسه انتشار می یابد .

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *