بيست و نهمين جشن گلريزان ستاد مردمي ديه با حمايت مالي بانك سرمايه برگزار شد

 بيست و نهمين جشن گلريزان ستاد مردمي ديه و حمايت از زندانيان نيازمند با حمايت مالي بانك سرمايه در تالار آبگينه سازمان آب برگزار شد.
 به گزارش سادس به نقل از روابط عمومي بانك سرمايه، بيست و نهمين جشن گلريزان ستاد مردمي ديه با حمايت مالي اين بانك و با حضور حجت‌الاسلام منتظري، دادستان كل كشور، اصغر جهانگير، رئيس سازمان زندان‌ها، سيد اسدالله جولايي، مديرعامل ستاد ديه كشور، دكتر محمدعلي هادي، عضو هيات مديره بانك سرمايه و جمعي ديگر از مسئولان قضايي و خيرين روز يكشنبه مورخ ۲۳ خرداد ماه در تالار آبگينه سازمان آب برگزار شد.

در اين مراسم دكتر هادي در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص رويكرد بانك سرمايه در زمينه مسئوليت هاي اجتماعي اظهار داشت: بانك سرمايه بانكي مردمي و متعلق به فرهنگيان و كارآفرينان است و در زمينه مسئوليت هاي اجتماعي نيز كارنامه خوبي دارد.

وي افزود: هدف ستاد ديه كشور رسيدگي به زندانيان جرائم غير عمد است و تلاش براي آزادي اين زندانيان نه تنها كمك به اين افراد كه كمك به خانواده آنها نيز مي باشد و حركت در اين راه همتي ستودني و ارزشمند است.

شايان ذكر است جشن گلريزان ستاد مردمي ديه و حمايت از زندانيان نيازمند همه ساله در ماه مبارك رمضان برگزار مي شود و اين ستاد در طول ۲۵ سال فعاليت خود توانسته است زمينه آزادي ۹۴ هزار نفر از زندانيان جرائم غير عمد را فراهم سازد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *