ارائه تسهیلات به پزشکان و صاحبان داروخانه ها بدون نیاز به وثیقه ملکی

 نشست معاونین اعتبارات و فن آوری اطلاعات بانک مهر اقتصاد با صاحبان داروخانه ها و پزشکان دارو ساز استان سمنان برگزار شد.
 به گزارش سادس به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان سمنان، ایرج نیک اختر – معاون اعتبارات و بین الملل بانک – در این نشست از فراهم شدن فرصتی مناسب برای مشتریان بانک مهر اقتصاد به ویژه صاحبان داروخانه ها و پزشکان داروساز خبر داد و گفت: این بانک به تولید کنندگان به ویژه صاحبان داروخانه ها و پزشکان داروساز تسهیلات عقود اسلامی تا سقف سه میلیارد و پانصد میلیون ریال بدون نیاز به وثیقه ملکی و تنها با ارائه سه ضامن، پرداخت می کند.

نیک اختر با اشاره به خدمات و تسهیلات بانک مهر اقتصاد در زمینه ی سلامت جامعه، خاطر نشان کرد: برخورداری صاحبان داروخانه ها و پزشکان داروساز از طرح های ویژه ی بانک مهر اقتصاد خدمات شایانی در روند سلامت، شادابی، امید به زندگی و خودکفایی کشور خواهد داشت.

نیک اختر موفقیت یک بانک را در گرو، میزان وفاداری مشتریان دانست و افزود: در سال های اخیر بانک داری شرکتی برای رفع همه جانبه نیاز مشتریان در کشور فعال شد و می تواند در جهت ارتقاء خدمات بانک داری تآثیر گذار باشد که خوشبختانه این ویژگی، نمود بارزی در بانک مهر اقتصاد دارد.

وی با تاکید بر تکریم بر ارباب رجوع و مشتری مداری، گفت: این نگاه در بانک مهر اقتصاد به بهترین نحو در حال انجام است و موفقیت های کسب شده این بانک نشات گرفته از برخورد شایسته ی همکاران با مشتریان و تکریم ارباب رجوع می باشد.

وی با یاد آوری نام گذاری امسال با عنوان “اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل”، اظهار داشت: اشتغال پایدار یکی از موضوعاتی است که مقام معظم رهبری تاکید فراوانی بر آن دارند بنا بر این بانک مهر اقتصاد با اهتمام و جدیت در اجرای عملی اقتصاد مقاومتی در نظر دارد تا در مرتفع شدن این دغدغه سهیم باشد.

در ادامه سید مهدی حسینی – معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک – از راه اندازی دستگاه های جدید پایانه فروش بانک مهر اقتصاد خبر داد و گفت: تنوع بخشیدن به محصولات بانک، افزایش رضایتمندی مشتریان و شرکای تجاری و حفظ جایگاه بانک در عرصه رقابت بین بانکی بخشی از اهداف راه اندازی این دستگاه ها می باشد.

وی افزود: بانک مهر اقتصاد در تلاش است تا در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل، ضمن بهره گیری از فناوری روز در بستر IT، محصولات خود را برمحور کاهش قیمت تمام شده پول طراحی کند.

حسینی اظهار داشت: بانک مهر اقتصاد دارای بیش از نوزده میلیون سپرده در سطح کشور است که این حاکی از اعتماد و اطمینان مردم و خدمات مطلوب بانک می باشد.

وی خدمت صادقانه، ریسک پذیری و برخورداری از کارکنان متخصص و جوان را از جمله ویژگی های همکاران خود در بانک مهراقتصاد برشمرد و تصریح کرد: این بانک توانسته با سرعت بخشی بالا در پاسخ گویی به ارباب رجوع، گروه های هدف مناسبی را در جامعه شناسایی و جذب بانک کند.

حسین زندی مقدم – رئیس اداره امور شعب استان سمنان – نیز هدف از برگزاری این همایش را معرفی محصولات و خدمات بانک مهر اقتصاد به صاحبان داروخانه ها، تسهیل در روند ارائه تسهیلات، استفاده از نظرات، پیشنهادات و دیدگاه های صاحبان این مشاغل و مصرف بهینه و هدفمند تسهیلات عنوان کرد.
زندی مقدم طرح صمیم مهر را یکی از طرح های ارزنده بانک مهر اقتصاد عنوان کرد و گفت: این طرح با پرداخت تسهیلات تا سقف ده میلیارد ریال، در سراسر کشور کلید خورده است.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *