توقيف محموله يک ميلياردي البسه قاچاق در بستک

 فرمانده انتظامي شهرستان بستک از کشف هفت هزار و 850 ثوب انواع البسه قاچاق به ارزش يک ميليارد و 300 ميليون ريال در شهرستان خبر داد.
به گزارش سادس به نقل ازپایگاه خبری پلیس سرهنگ “عبدالرضا ضربت”گفت:در راستاي برخورد با پديده شوم قاچاق که صدمات جبران ناپذيري به اقتصاد کشور وارد مي کند،طرح برخورد با پديده قاچاق در سطح شهرستان اجرا شد.

وي افزود: مأموران پاسگاه انتظامي فرامرزان، حين گشت زني در سطح حوزه استحفاظي به دو دستگاه خودرو مشکوک و دستور ايست دادند.

اين مسئول انتظامي اظهار داشت: رانندگان خودروها بدون توجه به فرمان پليس اقدام به فرار کردند که پس از يک تعقيب و گريز طولاني ، رانندگان با رها کردن بار خودرو از محل متواري شدند.

سرهنگ ضربت با اشاره به اينکه در ادامه با هوشياري مأموران در اين زمينه يک دستگاه خودرو توقيف و يک متهم دستگير شد، تصريح کرد: مأموران در بازرسي از بار رها شده هفت هزار و 850 ثوب انواع البسه قاچاق به ارزش يک ميليارد و 300 ميليون ريال کشف کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان بستک در پايان به شهروندان توصيه كرد: به منظور حمايت از توليدات داخلي و مبارزه با قاچاق از خريد واستفاده از كالاهاي قاچاق خودداري وموارد مشكوك را به فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *