توقیف محموله یک میلیاردی البسه قاچاق در بستک

 فرمانده انتظامی شهرستان بستک از کشف هفت هزار و ۸۵۰ ثوب انواع البسه قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال در شهرستان خبر داد.
به گزارش سادس به نقل ازپایگاه خبری پلیس سرهنگ “عبدالرضا ضربت”گفت:در راستای برخورد با پدیده شوم قاچاق که صدمات جبران ناپذیری به اقتصاد کشور وارد می کند،طرح برخورد با پدیده قاچاق در سطح شهرستان اجرا شد.

وی افزود: مأموران پاسگاه انتظامی فرامرزان، حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به دو دستگاه خودرو مشکوک و دستور ایست دادند.

این مسئول انتظامی اظهار داشت: رانندگان خودروها بدون توجه به فرمان پلیس اقدام به فرار کردند که پس از یک تعقیب و گریز طولانی ، رانندگان با رها کردن بار خودرو از محل متواری شدند.

سرهنگ ضربت با اشاره به اینکه در ادامه با هوشیاری مأموران در این زمینه یک دستگاه خودرو توقیف و یک متهم دستگیر شد، تصریح کرد: مأموران در بازرسی از بار رها شده هفت هزار و ۸۵۰ ثوب انواع البسه قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بستک در پایان به شهروندان توصیه کرد: به منظور حمایت از تولیدات داخلی و مبارزه با قاچاق از خرید واستفاده از کالاهای قاچاق خودداری وموارد مشکوک را به فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *