پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي با امر به معروف و نهي از منکر

 فرمانده انتظامي استان گفت:با فراگير شدن امر به معروف و نهي از منکر، جامعه از گزند آسيب هاي اجتماعي مصون مي شود.
به گزارش سادس به نقل ازپایگاه خبری پلیس سردار”کاظم مجتبايي”، ماه مبارک رمضان را ماهي پر فضيلت خواند و اظهارداشت: اينکه انسان در ماه رمضان از خوردن و خوابيدن خود کم مي کند دليلش نزديک شدن به خداوند است.

وي رسيدن به مقامات معنوي را خاص متقين دانست و تاکيد کرد: اگر ماه مبارک رمضان درست درک شود، براي انسان دريچه اي به سوي آخرت باز خواهد شد.

سردار مجتبايي در ادامه رمضان را درگاه آخرت و اخلاق و کردار خوب را نتيجه محوريت دين در زندگي دانست .

وي سپس در خصوص فريضه امر به معروف و نهي از منکر، گفت:اگر مردم با اتحاد کامل در کنار مسئولان به اين واجب فراموش شده عمل کنند اجراي اين فريضه الهي را به بهترين نحوه در جامعه شاهد خواهيم بود.

وي تصريح کرد: هر فردي در جامعه بايد نسبت به انجام اين فريضه اهتمام داشته باشد.

فرمانده انتظامي استان قم امر به معروف و نهي از منکر را اقدامي خستگي ناپذير دانست و گفت: اين فريضه بايد همانند يک نهر روان به صورت مستمر و با پويايي از ورود آسيب‌هاي اجتماعي به جامعه جلوگيري کند.

سردار مجتبايي تصريح کرد: ما بايد از امر به معروف ايجابي به جاي سلبي استفاده کنيم يعني با نفوذ در دل و جان افراد، آنها را نسبت به تهديدات و خطرات آگاه کنيم.

وي افزود: مخاطبين بايد درک کنند که هدف آمران، هدايت آنها به سمت خوبي‌‌ها و کمالات است و همچنين اين اعتمادسازي نيازمند اخلاق و رفتار نيکو است.

فرمانده انتظامي استان قم گفت: نيروي انتظامي در کنار مردم و مسئولان است و از بارزترين اقدامات امر به معروف بوده که بر عهده اين ارگان است.

سردار مجتبايي افزود: نهادينه شدن امر به معروف در جامعه سبب ايجاد فضايي شده که موجب هدايت جامعه به سمت پيشرفت مي شود.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *