مشارکت بیش از ۵۰۰هزار نیروی پلیس در طرح نوروزی/ آماده‌باش کامل ناجا تا پایان تعطیلات

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی از خدمات‌دهی بیش از ۵۰۰هزار نیروی پلیس در طول طرح نوروزی در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش سادس، سردار اسکندر مؤمنی در حاشیه سفر به سمنان و بازدید از قرارگاه نوروزی این استان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اهمیت اجرای این طرح و لزوم خدمات‌دهی ویژه به مردم، حتی نیروهای ستادی، اداری و پشتیبانی نیروی انتظامی نیز برای اجرای بهتر طرح نوروزی سازماندهی شدند.

وی با بیان اینکه ناجا تا پایان تعطیلات در آماده‌باش کامل است، گفت: یکی از مهمترین راهبردهای نیروی انتظامی حضور پیشگیرانه از نقطه صفر مرزی تا عمق شهرها است.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی دومین راهبرد ناجا را برخورد با تخلفات حادثه‌ساز در بخش ترافیکی و کنترل مجرمین در بخش انتظامی خواند و افزود: سومین راهبرد نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در طرح نوروزی برخورد مناسب با مردم است.

سردار مؤمنی با اشاره به افزایش سطح خدمات و حضور چشمگیر پلیس در جاده‌ها، گفت: تمام تلاش ما بر این است تا مردم نوروزی ایمن و با امنیت کامل را در طول سفر داشته باشند.

وی از عزم جدی پلیس برای برخورد با تخلفات حادثه‌ساز خبر داد و اضافه کرد: پلیس همچون گذشته با اعمال قوانین با متخلفین برخورد شدید داشته و به‌ویژه در برخورد با تخلفات حادثه‌ساز و عوامل آن کاملاً جدی خواهد بود.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی درباره حضور پلیس در همه نقاط کشور تصریح کرد: به‌منظور امنیت خاطر هم‌وطنان با تلاش همکاران ما در نیروی انتظامی سه حوزه مبدأ، مسیر و مقصد و تمامی جاده‌ها، کمپ‌ها، تفریح‌گاه‌ها، استراحت‌گاه‌ها وغیره تحت‌پوشش کامل پلیس است.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *