تمهیدات یگان ویژه در راستای اجرای طرح سالم سازی سواحل دریا

فرمانده یگان های ویژه ناجا تمهیدات این پلیس در راستای اجرای طرح سالم سازی سواحل دریا را تشریح کرد.

سردار حسن کرمی  در خصوص تمهیدات این پلیس در طرح سالم سازی دریا گفت: تعطیلی مدارس و دانشگاه ها در فصل تابستان فرصتی را برای مردم ایجاد میکند تا با سفر به مناطق دیدنی و خوش آب و هوا از موهبات الهی بهره مند شوند که در این میان سواحل زیبای دریای خزر گردشگران فراوانی را به خود جذب می کند.

وی افزود: با توجه به مطالبات عمومی و در راستای تدابیر فرماندهی نیروی انتظامی، طبق سنوات گذشته، امسال نیز ماموریت سالم سازی سواحل و تفرجگاه های دریای خزر در حوزه استان های گیلان، مازندران و گلستان در فصل تابستان به یگان های ویژه ناجا محول شده است.

فرمانده یگان هایویژه ناجا بیان کرد: یگان ویژه با بهره گیری از امکانات مناسب همچون موتورهایچهارچرخ،جت اسکی و توان موجود با رویکرد جدید نسبت به انجام این ماموریت اقدام می کند.

سردار کرمی تصریح کرد: در راستای فرهنگ سازی میان مسافران تابستانی به استان های شمالی کشور، بویژه شهرهای ساحلی، یگان ویژه با رویکرد اطلاع رسانیو انجام تبلیغات، نسبت به آگاه سازی هموطنانیکه جهت گذراندن اوقات فراغت خود به این شهرها سفر می کنند نیز تمهیدات ویژه ای را در نظر گرفته است .

این مقام  انتظامی اشاره کرد: استقرار نیرو در طول نوار ساحلی دریای خزر، بخصوص نقاط حادثه خیز و ممنوعه که فاقد ناجیان غریق، اورژانس و هلال احمر استاز جمله اقداماتی است که یگان ویژه جهت پیشگیری از حوادث تلخ و ناگوار انجام داده است.

وی مطرح کرد: عدم اطلاع رسانی مناسب و ناآگاهی هموطنان عزیز در خصوص خطرات احتمالی شنا در نقاط ممنوعه سواحل باعث میشد در سال های گذشته در فصل تابستان با تعداد کثیری از غرق شدگان در دریا مواجه شویم.

فرمانده یگان های ویژه ناجا اضافه کرد: با همت، تلاش و پشتکار همکاران من در مجموعه یگان های ویژه و همکاری بی نظیر هموطنان و مسافران عزیز سفرهای تابستانی، شاهد وضعیت مطلوب تری نسبت به سنوات گذشته هستیم.

این مقام ارشد انتظامی پیرامون ماموریت ارتقاء امنیت اجتماعی سواحل دریا نیز افزود: مقابله جدی یگان ویژه با مصادیق بدحجابی و سایر ناهنجاری های اجتماعی که موجب ناامنی فضای اجتماعی  سواحل می شود نیز از جمله اقدامات پیشگیرانه ای بوده است که یگان ویژه نیروی انتظامی قاطعانه و در اوج رعایت اخلاق نسبت به آن اقدام تا موجبات رضایت و آرامش شهروندان را فراهم آورد.

سردار کرمی در پایان با تقدیر از هموطنان گرامی و مسافران سفرهای تابستانی به جهت همکاری و همیاری صمیمانه با مجموعه پلیس بخصوص یگان ویژه، از آنان خواست تا با رعایت نکات و هشدارهای پلیسی در ایام مسافرت خود به خصوص استفاده از دریا، سفر خوب و خوشی را به خاطر بسپارند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *