تمهیدات ترافیکی پلیس در شبهای ماه رمضان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از اجرای طرح ترافیکی ویژه پلیس در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.

سردار سید تیمور حسینی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار کرد: یکی از تصمیماتی که برای این ماه گرفته شده است کاهش زمان اجرای طرح زوج و فرد بوده و بر این اساس، زمان پایان طرح زوج و فرد با دو ساعت کاهش از ساعت ۱۹ به ساعت ۱۷ رسیده است.

وی با بیان اینکه علاوه بر این پلیس راهور تمهیدات دیگری نیز در پایتخت خواهد داشت، اظهار کرد: بر اساس تدابیر اتخاذ شده با توجه به اینکه شماری از شهروندان در ساعات پس از افطار از منازل خود خارج شده و به تفرجگاه‌ها، سینماها و … می‌روند، در همین راستا همکاران من در اطراف تفرجگاه‌ها، مراکز خرید، سینماها و مناطقی که ممکن است به دلیل وجود شهروندان دارای بار ترافیکی بیشتری شود حضور می یابند.

به گفته حسینی، حضور مأموران پلیس تا زمان تخلیه بار ترافیکی و عادی شدن تردد ادامه خواهد داشت.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ همچنین با اشاره به تردد خودروها در بزرگراه‌ها اذعان کرد: گشت‌های کنترل سرعت پلیس راهور نیز در ایام ماه مبارک رمضان با توان بیشتری در بزرگراه‌ها مستقر خواهند شد. هدف ما از این اقدام مدیریت سرعت و حفظ ایمنی شهروندان است از این رو توصیه می‌کنیم که با توجه به اینکه ممکن است عده ای بخواهند در ساعات بامدادی خود را زودتر به منزل رسانده یا خلوتی معابر باعث شود با سرعت زیاد رانندگی کنند، سرعت مطمئنه را رعایت کنند.

به گفته حسینی برخورد با تخلفات حادثه ساز، دور دور کردن و … نیز از دیگر تخلفاتی است که پلیس همچون گذشته در ایام ماه مبارک رمضان نیز با آن برخورد خواهد کرد.

حسینی همچنین درباره تمهیدات پلیس برای شبهای قدر نیز اظهار کرد در این شبها پلیس در اطراف امامزاده‌ها، مساجد و مراکز مذهبی حضور خواهد داشت که جزئیات کاملتر آن در روزهای منتهی به شبهای قدر اعلام خواهد شد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *