متخلفان در فضای مجازی شناسایی می شوند

 دادستان عنبرآباد گفت: متخلفان و مجرمان در فضای مجازی به سهولت قابل شناسایی و پیگیری هستند لذا با آنان برخورد قانونی می شود.
 به گزارش سادس به نقل ازجام نیوز”،  یوسف سبحانی در جمع خبرنگاران افزود: افراد ساده‌ لوح فکر می‌کنند فضای مجازی جولانگاه مناسبی برای توهین به اشخاص، گروه‌ها و طوایف است در حالی که پلیس فتا این فضاها را رصد کرده و با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

وی تصریح کرد: ارسال موارد مبتذل توسط اشخاص در فضای مجازی توسط دستگاه قضایی و پلیس فتا رصد و با متخلفان که به سهولت قابل شناسایی هستند به شدت برخورد می‌شود.

وی ادامه داد: بعضی افراد از سر ناآگاهی مطالبی را در این فضا ارسال می‌کنند که باید بدانند مطالب در فضای مجازی رصد می‌شود.

دادستان عنبرآباد خاطرنشان کرد: از این فضاها به جای اقدامات منفی، در زمینه مسایل مذهبی، فرهنگی و اجتماعی استفاده کنیم تا تاثیر بسزایی در سطح جامعه داشته باشد.

وی بیان کرد: در این فضاها می توان با راه اندازی کمپین‌های اجتماعی مبارزه با مفاسد اجتماعی و فرهنگی از جمله مبارزه با اعتیاد، طلاق زودهنگام و خشونت گامی مثبت در جهت ارتقای سلامت جامعه برداشت.

سبحانی گفت: از این موقعیت که بستر مناسبی برای ارتباط جمعی است برای پیشبرد اهداف عالی و ارتقای دانش و رشد اجتماعی و فرهنگی باید استفاده شود.

وی تاکید کرد: افراد مومن و دردآشنا به مسائل اجتماعی و فرهنگی لازم است با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی به این عرصه ورود پیدا کنند تا میدان را از افراد ناصالح بگیرند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *