به صدا درآمدن زنگ آغازبه کار معاملات بورس تهران توسط مدیرعامل بانک صادرات ایران

 به مناسبت هفتمین سالروز خصوصی سازی بانک صادرات ایران، طی مراسمی نمادین و با حضور مدیران ارشد این بانک و سازمان بورس و اوراق بهادار تهران، زنگ آغاز معاملات بورس تهران توسط دکتر للـه گانی، مدیر عامل و نائب رئیس هیات مدیره بانک صادرات ایران به صدا درآمد.
 به گزارش سادس به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، للـه گانی در این مراسم ضمن اشاره به گستردگی شعب این بانک و ٣٢ هزار نیروی انسانی شاغل، بانک صادرات را به عنوان یک بانک تجاری و فعال در همه بخش ها برشمرد.
مدیرعامل این بانک با اشاره به نام گذاری سال ٩۵ به نام “اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل” خاطر نشان کرد: توجه به واحد های تولیدی و گسترش سیاست کارتهای اعتباری جهت خرید محصولات داخلی از جمله مهمترین برنامه ها در سال جاری بوده و ضمن پیاده سازی برنامه استراتژیک بانک، با ارائه بسته سیاست اعتباری در جهت پاسخگویی به درخواست مشتریان سعی در پوشش خواسته های تمامی اقشار جامعه داریم.
وی افزود: اقدامات جدی و موثری جهت پیگیری وصول مطالبات معوق انجام شده است، به گونه ای که در سال گذشته ١٠ درصد مطالبات کاهش یافته و این روند امسال نیز ادامه دارد.
لـله گانی در خصوص اهداف آتی بانک نیز اظهار داشت: مرکز مشاوره مالی در بانک راه اندازی شده و این بانک در حال نزدیک شدن به استانداردهای IFRS است.
گفتنی است بانک صادرات ایران جزو ٢٠شرکت برتر بورسی کشور بوده و به عنوان بزرگترین بانک بورسی ایران، با انجام بیش از ٧٠٠میلیون تراکنش مالی در ماه، صدور ۵٧ میلیون کارت الکترونیکی برای متقاضیان، راه اندازی بیش از ۴۵١ هزار دستگاه پایانه فروش متصل به حساب این بانک نقش بسزایی در توسعه و ترویج بانکداری نوین داشته است.
در پایان این مراسم لوح یادبود هفتمین سالروز عرضه سهام بانک صادرات ایران در بورس تهران از سوی دکتر قالیباف رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار به مدیر عامل این بانک اهدا گردید.
دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *