قدردانی معاون وزیر راه وشهرسازی ازبانک مسکن

 محسن نریمان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید کشور در مراسم تحویل موقت اولین پروژه مسکن مهر ویلایی کشور در شهر جدید امیرکبیر اراک از حمایت مالی بانک مسکن به منظور تکمیل این پروژه قدردانی کرد.
 به گزارش سادس به نقل از روابط عمومی بانک مسکن، در مراسم تحویل موقت این پروژه که با حضور معاون مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر، استاندار مرکزی، برخی از مسوولان دستگاه های اجرایی استان و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر اراک برگزار شد، نریمان، بالا بردن سطح رفاه مردم و افزایش حقوق شهروندی را هدف تیم عمرانی دولت دانست.
بر اساس این گزارش معاون وزیر راه و شهرسازی، اعلام کرد: یک محیط زیست شهری مناسب، شامل مکان های انتظامی برای ایجاد و امنیت، مکان های گردشگری و تفریحی برای افزایش حس تعلق شهروندان و مکان های آموزشی برای رشد علمی مناسب کودکان است که باید برای زیست مطلوب و پایدار شهروندان در یک شهر آن ها را رعایت کنیم.
همچنین نریمان با ابراز خرسندی از افتتاح فاز اول شهر جدید امیرکبیراراک، توسعه و پیشرفت فیزیکی در این شهر را مرهون همکاری دستگاه های اجرائی و خدمات رسان استان ، پیگیری مجدانه شرکت عمران امیرکبیر و حمایت مالی بانک مسکن دانست.
دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *