دو دختر نوجوان کودک ۲ ساله را به خاطر آزار و اذیت ربودند

 دو نوجوان ۱۳ و ۱۴ ساله به اتهام ربودن کودک ۲ ساله ای دادگاهی شدند.

به گزارش سادس به نقل ازجام نیوز”،  حاجی رضا شاکرمی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز در تشریح جزئیات این اتفاق تصریح کرد: ۱۳ خرداد ماه گزارشی مبنی بر اینکه در ویلایی در جاده چالوس پارتی برگزار شده به نیروی انتظامی این استان ارسال می‌شود.

وی افزود: ماموران نیروی انتظامی حسب وظیفه در محل حضور پیدا کرده و با تعدادی زن و مرد در این باغ مواجه می‌شوند، البته هیچگونه رقص و پایکوبی و عمل منافی عفت یا موضوعاتی که دلالت بر پارتی داشته باشد در این باغ مشاهده نمی‌شود.

شاکرمی ادامه داد: همچنین مقدار کمی مشروبات الکلی در این باغ کشف می‌شود که البته در دسترس افراد حاضر در باغ نیز نبوده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز اظهار کرد: نیروی انتظامی برای تکمیل پرونده، این افراد را مورد بازجویی قرار می‌دهد و بر اساس بازجویی‌ها مشخص شد که حضور در این خانه به منزله برگزاری پارتی نبوده است و تعدادی از این افراد زن و شوهر هستند. بر این اساس اتهامی متوجه این افراد نشد و پس از بازجویی آزاد شدند.

وی یادآور شد: البته صاحب باغ به دلیل وجود مشروبات الکلی در این باغ تحت تعقیب قرار گرفت و در حال حاضر با قرار کفالت آزاد است.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *