کاهش ۵۲ درصدی سرقت/عزم پلیس برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با اشاره به عزم این پلیس برای خدمات دهی مطلوب به مسافران نوروزی از کاهش ۵۲ درصدی سرقت در ۲۸ اسفند ۹۴ نسبت به زمان مشابه در سال گذشته خبر داد.

به گزارش سادس ، سردار  محمد شرفی ، در جلسه قرارگاه نوروزی ابوذر با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، دفاع مقدس و عرصه نظم و امنیت، و با تبریک  روز ۲۹ اسفند ؛ روز ملی شدن صنعت نفت اظهار کرد : امروزه ذخایر مادی و زیر زمینی یکی از منایع قدرت در کشورها محسوب می شود.

وی با بیان اینکه خوشبختانه با توجه به اقلیم و موقعیت جغرافیایی ، ایران اسلامی از ذخایر مادی و زیر زمینی غنی برخوردار است، افزود : باید با مدیریت صحیح از این منابع طبیعی به نحو مطلوب و بهینه بهره برداری کنیم.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا در ادامه با اشاره به فرا رسیدن ایام نوروز، از آماده باش کارکنان این پلیس در راستای خدمات دهی به شهروندان خبر داد و گفت : پلیس پیشگیری امسال نیز چون سنوات گذشته ، با به کارگیری همه ظرفیت خود در حوزه انسانی و استفاده از تمام امکانات در راستای ارتقاء امنیت تلاش خواهد کرد.

سردار شرفی با اشاره به نقش اثرگذار کارکنان این پلیس در ارتقاء امنیت و خدمات دهی به مردم، به مقایسه آماری تاثیر عملکرد کارکنان این پلیس در کاهش جرایم نسبت به مدت مشابه در سال ۹۳ پرداخت.

کاهش ۵۲ درصدی سرقت در ۲۸ اسفند ۹۴ نسبت به زمان مشابه در سال گذشته

وی گفت : وقوع جرایم در بیست و هشتمین روز اسفند ۹۴ در مقایسه با ۲۸ اسفند سال گذشته ، با ۵۲ درصد کاهش همراه بوده است.

وی همچنین از کاهش ۱۸ درصدی سرقت در ۲۸ اسفد امسال نسبت به زمان مشابه در سال گذشته خبر داد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *