تقدیر امام جمعه شهر پاوه از مدیرعامل و کارکنان موسسه اعتباری کوثر

 بعد از برگزاری هفدهمین همایش سراسری معاونین و مدیران موسسه اعتباری کوثر ۷ خردادماه در خطه قهرمان پرور پاوه و میزبانی شایسته مردم خونگرم این دیار بویژه ابراز محبت و علاقه ماموستا ملاقادر قادری امام جمعه محترم این شهر به شرکت کنندگان در همایش .
 به گزارش سادس به نقل ازرویکرد روز دوشنبه ۱۷ خردادماه با تدبیر و دستور دکتر رضایی مدیرعامل موسسه، محمد حسن عباسی فر بعنوان نماینده ایشان جهت اعلام مراتب قدردانی و تجلیل از این شخصیت ارزشمند روحانی بهمراه علی اصغر رئوفی مدیر شعب استان کرمانشاه به شهرستان پاوه عزیمت و ضمن ملاقات با ایشان در دفترشان بعد از ابلاغ سلام گرم و صمیمی مدیرعامل از نهایت ، همکاری و همدلی و حضور تاثیر گذارشان در همایش هفدهم تجلیل به عمل آمد .

در ادامه ماموستا ملاقادر قادری امام جمعه محترم پاوه ضمن خوش آمد گویی اظهار داشت : حقیقتا من از این حرکت زیبا و شایسته که با ترویج قدرشناسی همراه است خیلی خوشحال شدم بنده با خیلی ها در این چند سال ملاقات داشته ، در برنامه هایشان شرکت کردم و گاهی چند روز در خدمتشان بودم اما بعد از اینکه تشریف می بردند دیگر سراغی از ما نمی گرفتند اما این اقدام ارزشمند که به تدبیر مدیرعامل موسسه دکتر رضایی انجام شد جای تشکر دارد .

وی گفت : وقتی مدیری بعد از یک همایش مجدداً نماینده خودشان را برای ملاقات و ابلاغ پیام مودت و محبتشان از تهران به دفتر ما می فرستند این بواقع عملی قابل تقدیر است .

امام جمعه پاوه عنوان نمود خدا می داند اون روزی که من حضور یکپارچه برادران عزیز کوثر را در نماز جمعه دیدم همه با یک لباس متحدالشکل با یک نظم دربین نمازگزاران نشسته بودند آمدم .

ماموستا ملاقادر قادری آنگاه با اشاره به اینکه انتخاب پاوه بعنوان محل همایش خود حکایت از روحیه جهادی مدیران مجموعه بویژه مدیرعامل دارد که سعی می کنند ارزشهای دفاع مقدس را ترویج کنند گفت بنده به دو دلیل بسیار به شما عزیزان در مجموعه اعتباری کوثر علاقه مندم .

دلیل اول اینکه شما عنوان و نام زیبای کوثر را دارید و این خیلی ارزش دارد و دوم اینکه شماها از پیش کسوتان جهاد و شهادت هستید و همین روحیه شماست که امروز و آنروز به این منطقه آمدید ؛ لذا سلام مرا به همه معاونین و مدیران بویژه برادر گرانقدر دکتر رضایی برسانید و بفرمایید من همواره دعاگوی شما هستم و برایتان آرزوی موفقیت دارم .

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *