پیام تبریک مدیرعامل شرکت طرح و اندیشه به مناسبت حلول ماه رمضان

ناصرتاهباز مدیرعامل شرکت طرح واندیشه بهساز ملت در آستانه حلول ماه مبارک رمضان با صدور پیامی ، ضمن تبریک فرا رسیدن ماه ضیافت الله به همکاران، آنها را به تلاش در جهت بهره مندی از برکات این ماه پر فیض توصیه کرد.

 به گزارش ساذس به نقل از روابط عمومی شرکت طرح واندیشه،متن کامل پیام تبریک تاهباز بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
شهررمضان الذی انزل فیه القرآن…..
همکاران محترم / خواهران و برادران ارجمند

ماه رمضان ماه آگاهی بیشتر از حقایق هستی است که در سایه تلاوت قرآن و تدبر در آن به دست میآید و همچنین ماه تقویت اراده و آزادی از زنجیرهای درونی است که در پرتو ” روزه ” دست یافتنی است.فرصتی برای دعا و نیایش و شب زنده داری است که عشق ملکوتی و انس با محبوب جاودانه را پدید می اورد. رمضان شهد مناجات و نیایش را در کام انسان می ریزد. در پرتو خورشید درخشان این ماه مبارک ،سلطه عادت ها و غریزه ها بر زندگی انسان کاهش می یابد،غفلت ها زدوده می شود و اخوت دینی و روح برادری و همدردی با نیازمندان تقویت می گردد.
به همین مناسبت ضمن تبریک حلول ماه میهمانی خدا و شکرگزاری به درگاه حضرت حق که توفیق بهره مندی از فیوضات این ماه پربرکت را به همکاران ارجمند ارزانی داشته است و نیز با آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما خصوصاً در لیالی قدر، فرصت را غنیمت شمرده از اهتمام همکاران محترم در ایفای وظایف سازمانی طی ماه مبارک رمضان قدردانی نموده و برایتان در همه عرصه های خدمتگزاری توفیقات روز افزون مسئلت دارد .

ناصرتاهباز
مدیرعامل

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *