دستگيري 100 سارق و انهدام 29 باند سرقت در عمليات کارآگاهان پليس پايتخت/ کاهش 11 درصدي سرقت از ابتداي امسال تاکنون

رئيس پليس پايتخت از دستگيري 100 سارق و انهدام 29 باند سرقت طي 48 ساعت گذشته در عمليات کارآگاهان پليس آگاهي تهران خبرداد.

به گزارش سادس، سردار “حسين ساجدي نيا” در جمع خبرنگاران در تشريح اين خبر، اظهارداشت: طي عمليات هاي 48 ساعت گذشته پليس آگاهي تهران در بحث مبارزه با سرقت، بيش از 100 نفر به همراه 20 مالخر شناسايي و دستگير شدند.

وي از انهدام 29 باند در اين عمليات ها توسط کارآگاهان پليس خبرداد و گفت: از اين تعداد، 22 باند دستگير شده کيف قاپ و زورگير بودند.

فرمانده انتظامي تهران بزرگ بيان داشت: برخي از متهمان بومي تهران بزرگ نبودند که پس از شناسايي توسط کارآگاهان پليس دستگير شدند.

رئيس پليس پايتخت از کاهش 11 درصدي سرقت از ابتداي امسال تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبرداد و گفت: اميدواريم اين روند با رسيدن به وضعيت مطلوب ادامه داشته باشد.

وي با اشاره به اجراي طرح مذکور در سطح تهران، خاطرنشان کرد: کليه پايگاه هاي پليس آگاهي در اين طرح حضور داشته و عمليات برخورد با سارقان را انجام دادند که اميدواريم با آغاز ماه رمضان شاهد کاهش جرايم باشيم.

فرمانده انتظامي تهران بزرگ در خاتمه با اشاره به تعامل پليس و قوه قضائيه، گفت: در نشست هاي مکرر با دادستان تهران در سال 94 و نيز سال جاري مقرر شد با تمامي متهمان دستگير شده برخوردهاي لازم و قانوني صورت گيرد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *