ايران حامي کشورهاي استکبارستيز / مقاومت ملت و دولت سوريه؛ قابل تقدير و موجب نااميدي دشمنان است/ اعلام آمادگي نيروي انتظامي براي انتقال دانش و مهارت پليسي به سوريه

فرمانده نيروي انتظامي با بيان اينکه جمهوري اسلامي ايران حامي کشورهاي استکبار ستيز است، گفت: امروز محور مقاومت ” سوريه ” است و مقاومت،پايداري ملت و دولت سوريه قابل تقدير و موجب نااميدي دشمنان است.

به گزارش سادس ، سردار ” حسين اشتري” در ديدار با معاون وزير کشور و هيئت همراه ضمن خيرمقدم اظهار کرذ: مردم ايران علاقه ويژه و خاصي به مردم سوريه و اماکن متبرکه در اين کشور دارند.

وي با بيان اينکه روابط و تعامل ايران و سوريه سابقه ديرينه و مستمر دارد، افزود: در جنگ تحميلي صدام عليه ايران، اکثر کشورها حامي و پشتيبان عراق بودند. اما سوريه در دوران دفاع مقدس همراه و در کنار جمهوري اسلامي ايران بود .

فرمانده نيروي انتظامي با اشاره به اقدامات تروريستي و بحران سوريه بيان کرد: استقامت و پايداري مردم و رئيس جمهور سوريه قابل تقدير و موجب نااميدي دشمنان است.

وي تأکيد کرد: حمايت از دولت و ملت سوريه را وظيفه خود مي دانيم و مطابق تدابير و فرمايش رهبر معظم انقلاب حضرت آيت الله امام خامنه اي (مدظله العالي) جمهوري اسلامي ايران حامي کشورهاي استکبارستيز است .

عالي ترين مقام انتظامي کشور با بيان اينکه امروز محور مقاومت ” سوريه ” است، بيان کرد: اسرائيل و آمريکا دشمن مشترک کشورهاي اسلامي هستند و بايد مبارزه با استکبار، استمرار يابد.

سردار اشتري، آمريکا را حامي و عامل اقدامات و تحرکات تروريستي در سوريه دانست و گفت: مبارزه با جرايم تروريستي و تأمين و توسعه امنيت مردم ، وظيفه هر دولت و نيروهاي نظامي و انتظامي آن است.

وي از اعلام آمادگي نيروي انتظامي براي انتقال دانش و مهارت پليسي به سوريه خبر داد و افزود: بحمدالله امروز نيروي انتظامي داراي توانمندي هاي مطلوبي است و بستر بهره مندي از توانمندي و ظرفيت پليس ايران براي کشور سوريه مهيا است.

گفتني است ، در اين ديدار هدايايي به رسم يادبود از طرف فرمانده نيروي انتظامي به معاون وزير کشور سوريه و هيئت همراه اهداء شد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *