دست یابی به قدرت دفاعي و بازدارندگي در دنيا و منطقه بخاطر روحیه جهادی و اطاعت بی چون و چرا از فرمانده کل قواست

اگر رشادت ها و ايثارگري هاي شهدا نبود ،امروز اين آرامش و امنيت را در کشور نداشتيم
 فرمانده نيروي انتظامي در مراسم اختتاميه جشنواره سرزمين نور، گفت: ما بايد قدردان شهدا، جانبازان و خانواده شهدا باشيم، چرا که اگر رشادت ها و ايثارگري هاي آنها نبود امروز اين آرامش و امنيت را در کشور نداشتيم.
به گزارش سادس، سردار “حسين اشتري” فرمانده ناجا در جمع کاروان هاي راهيان نور، با اشاره به اينکه اگر امروز اين سرزمين براي ما قداست پيدا کرده به برکت خون شهيدان است و اين مکان ها مانند امامزادگان مورد توجه مردم عزيز ما هستند.

وي گفت: فرزندان اين کشور براي حراست از اسلام ، کيان و سرزمين اسلامي در دوران دفاع مقدس به شهادت رسيدند.

سردار اشتري با اشاره به اينکه اين مکان ها تا ابد براي مردم مقدس، پاک و نوراني است، تصريح کرد: امروز بيشترين زائران ما از قشر جوان هستند و ما بايد قدردان شهدا، جانبازان و خانواده آنها باشيم، چرا که اگر رشادت ها و ايثارگري هاي آنها نبود امروز اين آرامش و امنيت را در کشور نداشتيم.

فرمانده نيروي انتظامي با بيان اينکه شهيداني چون ” سبحاني ها” و “وحيد دستجردي ها” با شهادت شان، امنيت، آرامش، استقلال و ايستادن روي پاي خود را براي ما به ارمغان آوردند ،اظهار داشت:  شعار “ما آماده ايم و ما مي توانيم” به برکت خون اين شهدا انتخاب شده  است.

وي گفت: مقام معظم رهبري (مدظله العالي) عنايت ويژه اي به اين مناطق و ياد و خاطره اين شهدا دارند و هميشه به فرماندهان و عزيزاني که در دوران دفاع مقدس بودند تأکيد کردند، خاطره هاي خود را ثبت کنيد که بماند تا آيندگان از آن استفاده کنند.

اين مقام ارشد انتظامي با اشاره به اينکه هر قدر که ما يادآور اين ايثارگري، فداکاري و از خود گذشتگي ها باشيم، به مباني ارزش ها و اصول خودمان کمک کرديم و هر کجا که نام شهدا و رزمندگان است آنجا گذشت، بزرگواري، رأفت، مهرباني، همدلي و همزباني بيشتر است.

وي خاطر نشان کرد: اگر ما در زمان تحريم روي پاي خود ايستاديم و در حوزه هاي مختلف فرهنگي، اقتصادي و نظامي رشد پيدا کرديم به خاطر هشت سال دفاع مقدس است.

فرمانده ناجا تصريح کرد: اگر امروز قدرت دفاعي و بازدارندگي را در دنيا و منطقه بدست آورديم همان روحيه جهادي، به خاطر خودباوري و اطاعت از فرمانده و ولي امرمسلمين بوده است.

سردار حسين اشتري با اشاره به بررسي ها و تحقيقات صورت گرفته بر روي جرايم و آسيب ها در شهرها و روستا ها خاطر نشان کرد: هر منطقه اي، که مباني ديني و اعتقادي بيشتري داشتند جرايم و تخلفات آنان کمتر بوده است.

فرمانده ناجا در خاتمه خاطر نشان کرد: نيروي انتظامي افتخار اين را دارد با بيش از 13 هزار شهيد و بيش از 20 هزار جانباز و ايثارگر، خدمتگزار اين مردم است و بعد از دفاع مقدس باب شهادت در اين کار باز بوده و هست.

گفتني است؛ در ابتداي اين مراسم سردار اشتري از خانواده شهيد”محمد رضا سبحاني” و جانباز “کريم تميمي” و “حسن حميدي” وهمچنين از رزمنده ايثار گر حاج “مصطفي اسکندري” تقدير و تجليل به عمل آورد.

شايان ذکر است؛ در پايان مراسم نيز توسط سردار “بهمن کارگر” رئيس بنياد حفظ آثار و ارزش هاي دفاع مقدس و ستاد راهيان نور از سردار حسين اشتري فرمانده نيروي انتظامي تقدير به عمل آمد. #

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *