دست یابی به قدرت دفاعی و بازدارندگی در دنیا و منطقه بخاطر روحیه جهادی و اطاعت بی چون و چرا از فرمانده کل قواست

اگر رشادت ها و ایثارگری های شهدا نبود ،امروز این آرامش و امنیت را در کشور نداشتیم
 فرمانده نیروی انتظامی در مراسم اختتامیه جشنواره سرزمین نور، گفت: ما باید قدردان شهدا، جانبازان و خانواده شهدا باشیم، چرا که اگر رشادت ها و ایثارگری های آنها نبود امروز این آرامش و امنیت را در کشور نداشتیم.
به گزارش سادس، سردار “حسین اشتری” فرمانده ناجا در جمع کاروان های راهیان نور، با اشاره به اینکه اگر امروز این سرزمین برای ما قداست پیدا کرده به برکت خون شهیدان است و این مکان ها مانند امامزادگان مورد توجه مردم عزیز ما هستند.

وی گفت: فرزندان این کشور برای حراست از اسلام ، کیان و سرزمین اسلامی در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیدند.

سردار اشتری با اشاره به اینکه این مکان ها تا ابد برای مردم مقدس، پاک و نورانی است، تصریح کرد: امروز بیشترین زائران ما از قشر جوان هستند و ما باید قدردان شهدا، جانبازان و خانواده آنها باشیم، چرا که اگر رشادت ها و ایثارگری های آنها نبود امروز این آرامش و امنیت را در کشور نداشتیم.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه شهیدانی چون ” سبحانی ها” و “وحید دستجردی ها” با شهادت شان، امنیت، آرامش، استقلال و ایستادن روی پای خود را برای ما به ارمغان آوردند ،اظهار داشت:  شعار “ما آماده ایم و ما می توانیم” به برکت خون این شهدا انتخاب شده  است.

وی گفت: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) عنایت ویژه ای به این مناطق و یاد و خاطره این شهدا دارند و همیشه به فرماندهان و عزیزانی که در دوران دفاع مقدس بودند تأکید کردند، خاطره های خود را ثبت کنید که بماند تا آیندگان از آن استفاده کنند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه هر قدر که ما یادآور این ایثارگری، فداکاری و از خود گذشتگی ها باشیم، به مبانی ارزش ها و اصول خودمان کمک کردیم و هر کجا که نام شهدا و رزمندگان است آنجا گذشت، بزرگواری، رأفت، مهربانی، همدلی و همزبانی بیشتر است.

وی خاطر نشان کرد: اگر ما در زمان تحریم روی پای خود ایستادیم و در حوزه های مختلف فرهنگی، اقتصادی و نظامی رشد پیدا کردیم به خاطر هشت سال دفاع مقدس است.

فرمانده ناجا تصریح کرد: اگر امروز قدرت دفاعی و بازدارندگی را در دنیا و منطقه بدست آوردیم همان روحیه جهادی، به خاطر خودباوری و اطاعت از فرمانده و ولی امرمسلمین بوده است.

سردار حسین اشتری با اشاره به بررسی ها و تحقیقات صورت گرفته بر روی جرایم و آسیب ها در شهرها و روستا ها خاطر نشان کرد: هر منطقه ای، که مبانی دینی و اعتقادی بیشتری داشتند جرایم و تخلفات آنان کمتر بوده است.

فرمانده ناجا در خاتمه خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی افتخار این را دارد با بیش از ۱۳ هزار شهید و بیش از ۲۰ هزار جانباز و ایثارگر، خدمتگزار این مردم است و بعد از دفاع مقدس باب شهادت در این کار باز بوده و هست.

گفتنی است؛ در ابتدای این مراسم سردار اشتری از خانواده شهید”محمد رضا سبحانی” و جانباز “کریم تمیمی” و “حسن حمیدی” وهمچنین از رزمنده ایثار گر حاج “مصطفی اسکندری” تقدیر و تجلیل به عمل آورد.

شایان ذکر است؛ در پایان مراسم نیز توسط سردار “بهمن کارگر” رئیس بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس و ستاد راهیان نور از سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی تقدیر به عمل آمد. #

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *