جزئیات فعالیت واحدهای صنفی پذیرایی در ماه رمضان/ برخورد پلیس با واحدهای صنفی متخلف/ موافقت ناجا با اکران فیلم در ماه رمضان

گروه ناجا- رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی ضمن اعلام جزئیات فعالیت واحدهای صنفی پذیرایی در ماه مبارک رمضان از برخورد پلیس با واحدهای متخلف خبرداد.

 سردار “هلالی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان با اشاره به وظیفه نظارتی پلیس بر واحدهای صنفی، اظهارداشت: به منظور برقراری نظم و امنیت و نیز رعایت اصول، ضوابط، مقررات و حرمت این ماه عزیز، هماهنگی و برنامه ریزی های لازم در راستای ساماندهی و نحوه فعالیت مراکز پذیرایی از سوی ناجا و دستگاه های ذیربط نظیر وزارت صنعت، معدن و تجارت، اتاق های اصناف و اتحادیه های صنفی پیش بینی و از امروز در سراسر کشور به اجرا گذاشته شد.

وی به محدود شدن فعالیت واحدهای پذیرایی در ماه مبارک رمضان از اذان صبح تا اذان مغرب اشاره کرد و ادامه داد: به منظور رفاه حال مسافران و نیز افرادی که قادر به گرفتن روزه نیستند، واحدهای مزبور موظف هستند ضمن رعایت شئونات اسلامی و نیز استتار کامل شیشه واحد خود، فعالیت خود را انجام دهند.

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی ناجا ادامه داد: همچنین واحدهای پذیرایی نظیر چلوکبابی ها، حلیم و آش، یک ساعت و نیم قبل از اذان مغرب حق بازگشایی و انجام فعالیت به منظور ارائه خدمات به شهروندان را دارند.

سردار هلالی درباره واحدهای صنفی متخلف، گفت: کلیه صاحبان واحدهای پذیرایی ملزم هستند ضوابط و مقرراتی که با همکاری اتاق های اصناف، اتحادیه های صنفی و ناجا تدوین شده، رعایت کنند؛ در صورت بی توجهی، پلیس قاطعانه با واحدهای صنفی متخلف برخورد و ضمن پلمپ واحدمزبور، مالکان آن با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی می شوند.

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی ناجا ادامه داد: همچنین واحدهای پذیرایی بین راهی نیز با استتار شیشه واحد خود قادر به ارائه خدمات به مسافران خواهند بود.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی واحد صنفی بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ و یا به نزدیک ترین کلانتری و پاسگاه محل خود اطلاع دهند.

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی ناجا در خصوص اکران فیلم از سوی سینماها در ماه مبارک رمضان ، تصریح کرد: همان گونه که سخنگوی ناجا سردار دکتر منتظرالمهدی اعلام کرد؛ براساس درخواست اهالی سینما، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیز نیروی انتظامی با اکران فیلم از اذان مغرب تا اذان صبح به جز ایام لیالی قدر موافقت کرده و سینماها در سراسر کشور می توانند در این ساعات به فعالیت بپردازند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *