لذت جنون آمیز دختر جوان با شکنجه حیوانات

دختر جوانی که به بهانه نگهداری از حیوانات خانگی به آزار و شکنجه آنها می‌پرداخت و با شکایت صاحبان حیوانات تحت تعقیب پلیس قرار گرفته بود، این بار با انتشار صداها و تصاویری از حیوانات در فضای مجازی، به تهدید شاکی‌هایش پرداخته است.

به گزارش سادس به نقل ازجام نیوز”، دختر جوان در یکی از کلیپ‌هایی که منتشر کرده با نشان دادن صحنه‌های آزار و اذیت یک سگ، پایش را روی گلوی حیوان گذاشته و دستهایش را دور گردن سگ می‌فشارد یا در صحنــــه‌ای دیگر سر یک سگ را بی‌رحمانه به زمین می‌کوبد.

این دختر برای نخستین بار اوایل فروردین امسال با انتشار چهار ویدئو در اینستاگرام از رفتارهای خشن خود با حیوانات پرده برداشته بود تا اینکه پس از انتشار کلیپ‌های اخیر افراد خانواده‌هایی که سگ‌هایشان را برای نگهداری چند روزه به این دختر سپرده بودند در مقابل خانه‌اش جمع شدند تا حیوان‌های سپرده شده را پس بگیرند اما با مخالفت دختر حیوان‌آزار روبه‌رو شدند و سرانجام پلیس کلانتری دخالت کرد و ماجرا با تحویل سگ‌ها به پایان رسید.

زن جوانی که حیوانش را برای نگهداری به این دختر سپرده بود، گفت: در نوروز قصد رفتن به سفر خارج را داشتم و نمی‌توانستم حیوانم را با خودم ببرم تا اینکه در اینترنت با تبلغ مرکز نگهداری و تربیت حیوانات روبه‌رو شدم و پس از تماس با شماره  تلفن مورد نظر این خانم خود را حامی ‌حیوانات معرفی کرد.با هم قرار گذاشتیم او حیوانم را ۱۰ روز نگهداری کند اما بعد از چند روز متوجه انتشار فیلم حیوان‌آزاری او شدم ولی از دادن حیوان من خودداری کرد که به همین دلیل تصمیم گرفتم شکایت کنم. وقتی به کلانتری رفتم متوجه شدم من نفر هفتم هستم که برای گرفتن حیوانم شکایت کرده‌ام. این فرد روانی است و بویی از انسانیت نبرده است.مسعود جاریانی عضو انجمن حیوانات بی آزار در مورد این فرد به خبرگزاری میزان می‌گوید:وقتی فیلم‌های منتشر شده از این دختر را دیدم متوجه اختلالات روانی او شدیم. اگر کسی از اندک سلامت روحی برخوردار باشد دست به چنین عملی نمی‌زند. این فرد که بیمار روانی است از حیوان‌آزاری لذت می‌برد و با این کار عقده‌های درونی خود را تخلیه می‌کند. فکر می‌کنم او باید هر چه سریع‌تر تحت درمان قرار گیرد.حامی‌حقوق حیوانات تأکید کرد: بعد از انتشار این ویدئو‌ها ما به همراه چند گروه دیگر شکایت خود را مطرح کردیم و همچنان پیگیر هستیم. به گزارش خبرنگار حوادث «ایران» این دختر در مصاحبه با یک رادیو بیگانه در توجیه رفتارش مدتی را از خانه‌اش دور ماند اما پس از چند روز به خانه‌اش برگشت و این بار هم اقدام به انتشار فایل‌های صوتی از آزار و شکنجه حیوانات کرد.
این دختر جوان که به گفته خودش از مشکلات روحی رنج می برد و براساس اعلام فعالان حامی‌حقوق حیوانات  موادمخدر نیز مصرف می‌کند، به گفته یکی از اعضای انجمن هر بار پس از مصرف مواد مخدر-شیشه- به حیوان آزاری می‌پردازد و پس از خارج شدن از توهم مواد در کنار سگ‌ها به گریه می‌افتد.یک  مقام مسئول در پلیس فتا می‌گوید: قضیه انتشار تصاویری را که باعث جریحه‌دار شدن عواطف و احساسات افراد جامعه شود پیگیری می‌کنیم و  در ماه‌های اخیر متأسفانه تعداد زیادی کلیپ حیوان آزاری در فضای مجازی منتشر شده است.

وی ادامه داد: در چند کلیپ دختر جوانی اقدام به ضرب و شتم سگ‌ها می‌کند که ما این موضوع را پیگیری می‌کنیم. نمی‌توان علاوه بر موضوع حیوان آزاری از جرم انتشار فحاشی‌های رکیک در فضای مجازی گذشت.
به گفته این مقام مسئول بتازگی فایل‌های صوتی جدیدی از این حیوان آزار منتشر شده است که او با به کار بردن کلمات زشت و رکیک دوستانش و دیگران را تهدید می‌کند.

تمامی‌تهدیدات ویدئویی و صوتی این متهم در شبکه‌های مجازی وجود دارد، ضمن اینکه او پس از هر بار انتشار تهدیداتش مدتی را متواری می‌شود و به زندگی زیر زمینی در مخفیگاه‌هایش می‌پردازد. این فرد همچنین با انتشار صدایی از یک سگ در هنگام شکنجه و آزار و اذیت، دوستانش را تهدید می‌کند که در صورت برآورده نکردن خواسته‌هایش حیوانات آنها و خود آنها را به سرنوشت حیوان آزار دیده‌اش دچار می‌کند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *