زورگیران پژو سوار پایتخت به دام افتادند/ پایان زورگیری‌های خونین شبانه

 سه دوست بی‌رحم که با ضربات چاقو قصد زورگیری از رهگذری را داشتند، با شلیک تیر پلیس تسلیم شدند.

به گزارش سادس به نقل ازجام نیوز،  ساعت04:45 ، دهم خرداد ماه ماموران گشت انتظامی  کلانتری جامی در حین گشت زنی در سطح محدوده در خیابان استاد شهریار مقابل تالار وحدت بودند که مشاهده کردند 4 نفر با هم درگیر شده اند که 3 نفر از طرفین درگیری یه محض رویت خودرو پلیس اقدام به فرار با یک خودرو پژو 206 سفید کردند.

ماموران این یگان با رعایت قوانین تیر اندازی با اسلحه سازمانی جهت متوقف کردن خودرو اقدام به شلیک یک تیر هوایی نمود که خودرو در محل متوقف و سپس متهمین به هویت های “حمید”؛ “نادر” و “قدرت” دستگیر و پس از مراجعه به شاکی متوجه جراحت وی از ناحیه گردن و دست چپ با جسم تیز مانند موکت بر شدند.

سریعا عوامل اورژانس در محل حاضر و شاکی به بیمارستان فیروزگر منتقل و در بیمارستان اظهار داشت: متهمین قصد زور گیری را داشتند که با مقاومت بنده روبرو شدند و سپس با چاقو و تیغ مرا مجروح ساختند.

سرهنگ رسول قنبری رئیس کلانتری 129جامی درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران جوان،‌ گفت: تبهکاران به کلانتری منتقل و در این خصوص پرونده‌ای تشکیل شد.

به گفته قنبری، زوگیران جهت تحقیقات تخصصی تر و کشف سایر جرایمشان  و همچنین شناسایی مالباختگان احتمالی بنا به دستور مقام قضائی در اختیار کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *