يادمان ها و مناطق جنگي متعلق به همه آزادي خواهان جهان است

فرمانده ناجا در جمع نمازگزاران مسجد جامع خرمشهر گفت: يادمان ها و مناطق جنگي متعلق به همه مردم ايران و همه آزادي خواهان جهان است.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سردار “حسين اشتري” فرمانده ناجا پس از خطبه هاي نماز جمعه در مسجد جامع خرمشهر، گفت: حرکت راهيان نور به سمت جبهه هاي حق عليه باطل و ديدار از يادمان هايي که در جبهه هاي مختلف راه اندازي شده يادگاري از شهدا و جانبازان است.

فرمانده نيروي انتظامي با اشاره به اينکه اين يادمان ها و مناطق جنگي متعلق به همه مردم ايران و همه آزادي خواهان جهان است گفت: اين اماکن يادآور رشادت، شهادت، جانبازي و ايثار جوانان و مردم اين سرزمين در هشت سال دفاع مقدس بوده که با لبيک گويي به امام راحل (ره) در اين مکان ها حاضر شدند و از کيان اسلامي و سرزمين خودشان دفاع کردند.

وي افزود: دفاع آنها باعث شد که کشور استقلال پيدا کند، مقاوم شود تا بتوانيم در مقابل همه زورگويي ها روي پاي خود باستيم.

سردار اشتري با اشاره به اينکه امروز به فرموده مقام معظم رهبري اين مکان ها محل عبادت، نور و امنيت است، تصريح کرد: اميدواريم ما بتوانيم از اين مکان هاي ارزشمند و معنوي استفاده کنيم و ان شاء الله توشه اي براي زندگيمان باشد.
فرمانده ناجا بيان داشت: خوشا به سعادت مردم عزيزي که سال جديد را در اين مکان ها شروع مي کنند و ان شاءالله که شهدا يار و نگهدارشان باشند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *