جان باختن ۲ کودک بر اثر آتش سوزی خودرو/ نقص فنی علت واقعه

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا از سوختن دو کودک پنج و سه ساله در حادثه حریق یک دستگاه وانت آریسان در محور آرادان-سرخه استان سمنان خبر داد.

به گزارش سادس به نقل از روابط عمومی راهور ناجا، سرهنگ محمد جهانی ضمن تائید حادثه سوختن دو کودک در خودروی وانت، بیان داشت: این حادثه حوالی بامداد دوشنبه در کیلومتر ۴۹ محور آرادان – سرخه رخ داد و طی آن یک دستگاه وانت آریسان مدل ۹۴ به دلیل شکستگی پلوس سمت راست و آسیب دیدگی بخش زیرین خودرو شامل فنر و کرپی در برخورد با آسفالت منفجر می شود.

وی افزود: دلیل انفجار نقص فنی خودرو است چرا که بریدگی پلوس باعث می شود تا خودرو ۴۰متر بر روی آسفالت کشیده شود و جرقه های اصطحکاک ناشی از آن باک خودرو را چار حریق و سپس آتش سوزی شدید می کند.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به این که وانت مذکور پس از تولید توسط خریدار مسقف شده بود، افزود: این حادثه در حالی رخ می‌دهد که راننده و همسرش در جلو وانت و پسر پنج ساله و دختر سه ساله‌شان در بخش عقب وانت نشسته بودند.

جهانی تصریح کرد: متاسفانه شدت حریق این حادثه به حدی بوده است که راننده و همسرش موفق به نجات فرزندانشان نمی‌شوند و هر دو آنها در داخل کابین وانت زنده، زنده می‌سوزند.

وی با اشاره به این که تیمی از کارشناسان پلیس‌راه سمنان در حال بررسی علت وقوع این حادثه هستند، خاطرنشان کرد: بزودی با نهایی شدن گزارش کارشناسان پلیس‌راه استان مراتب برای طی مراحل قانونی به مراجع انتظامی و قضایی اعلام می‌شود.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *