دستاوردهای پلیس مبارزه با مواد مخدر حاصل تخصص گرایی است

 سردار مویدی با بیان اینکه دستاوردهای این پلیس حاصل تخصص گرایی است، گفت: به کارگیری تجهیزات نوین برای مبارزه با مواد مخدر کارآمد است.

به گزارش سادس به نقل ازمهرسردار  علی مویدی در آیین تکریم و معارفه روسای پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، دفاع مقدس و عرصه نظم و امنیت، اظهار کرد: هر چه داریم از وجود پربرکت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری آیت الله امام خامنه ای (مدظله العالی) است و باید حافظان راستین ارزش ها و دستاوردهای انقلاب باشیم.

وی با اشاره به سابقه خدمت در نیروی انتظامی افزود: قریب به ۵ سال با حسن اعتماد فرمانده وقت ناجا، افتخار و توفیق خدمتگزاری در سمت رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر نصیبم شد.

این مسئول با اشاره به دو رویکرد مهم اولویت دار در پلیس مبارزه با مواد مخدر، گفت: تخصصی کردن این پلیس براساس دانش بنیانی و توسعه اشراف اطلاعاتی از جمله این رویکردها بود.

سردار مویدی ادامه داد: بررسی های اولیه بیانگر این مهم است که قابلیت ها و پتانسیل های ارزشمندی در پلیس مبارزه با مواد مخدر وجود دارد.

وی اضافه کرد: تخصصی شدن این پلیس با بکارگیری نیروهای متخصص، جذب منابع انسانی کارآمد و آموزش از برنامه های اولویت دار این پلیس تعریف شد. بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته، ارتقاء پلیس مبارزه با مواد مخدر با تخصص گرایی، دانش محوری و دانش بنیانی محقق شد.

سردار مویدی بیان کرد: به لطف خداوند بسیاری از مأموریت های این پلیس با تمرکز بر رویکرد «دانشی» و «تخصصی» به موفقیت منتج شد. توسعه مراکز علمی و آزمایشگاهی در پلیس مبارزه با مواد مخدر و بکارگیری متخصصان شیمی، این پلیس در پیشبرد اهداف این مجموعه موثر بود.

رئیس  پلیس پیشین مبارزه با مواد مخدر به نقش اثرگذار اشراف اطلاعاتی اشاره و مطرح کرد: بیش از ۶۵ درصد از کشفیات مواد مخدر در سال ۹۴ منشأ اطلاعاتی داشته است.

وی با تأکید بر لزوم نگاه ملی به مبارزه با مواد مخدر عنوان کرد: مقابله با این پدیده نیازمند عزم جهانی است و محدود و محصور به داخل مرز نیست.

سردار مویدی اضافه کرد: تعامل با کشورهای دیگر در عرصه مبارزه با مواد مخدر کارآمد است و پلیس مبارزه بامواد مخدر در این عرصه با بیش از ۴۰ کشور به صورت آنلاین در ارتباط و تعامل است.

وی گفت: به اذعان بسیاری از کشورها، پلیس مبارزه با مواد مخدر ایران در خط مقدم این عرصه است.

سردار مویدی نقش آموزش را در کسب موفقیت های این پلیس موثر دانست و افزود: آموزش در ارتقاء مهارت های علمی و عملی کارکنان نقش موثری دارد.

وی بکارگیری و تقویت تجهیزات نوین را نیز در عرصه مقابله با مواد مخدر ضروری دانست و گفت: تمام تلاشم بر این مبنا بوده است که خدمتگزار شایسته ای باشم.

وی از حمایت های فرمانده نیروی انتظامی تقدیر کرد و انتصاب سردار زاهدیان را به عنوان رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تبریک گفت.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *