نشان ملی مدیریت موفق در حمایت از تولید ملی به مدیر عامل بانک صادرات ایران اعطا شد

 نشان ملی مدیریت موفق در حمایت از تولیدات ملی و تندیس برترین حامی اقتصاد ملی در صنعت بانکداری در اجلاس خانه ایده آل ساخت ایران به اسماعیل لـله گانی مدیر عامل بانک صادرات ایران اهدا شد.
 به گزارش سادس به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، دراین اجلاس که با حضور جمع کثیری از نمایندگان مجلس شورای اسلامی،مدیران مجموعه های توانمند کشور ، فعالان اقتصادی، کارشناسان و صاحبنظران برگزار گردید، هیات داوران اجلاس پس از بررسی مستندات و مدارک ارایه شده گواهینامه استاندارد بین المللی سرعت، امنیت و دسترسی برتر در ارائه خدمات الکترونیک مطابق با استاندارد بانکداری جهانی SPS banking از سوی اتحادیه اروپا به بانک صادرات ایران اعطا کرد..
همچنین با عنایت به مدارک و مستندات ارائه شده و بررسی صورت گرفته از سوی دبیرخان اجلاس از بین ٢٧٠ مجموعه تولیدی و خدماتی، نشان ملی مدیریت موفق در حمایت از تولیدات ملی و تندیس برترین حامی اقتصاد ملی در صنعت بانکداری به مدیرعامل بانک صادرات ایران اعطا شد.
شایان ذکر است بانک صادرات ایران با توجه به هدف گذاری های انجام شده ، رویکرد بسط بانکداری نوین و ارتقاء کیفیت خدمات را در پیش گرفته است و علاوه بر عرصه بانکداری داخلی،استاندارد سازی فرایند فعالیت و خدمات خود منطبق با معیارهای بین المللی را در سرلوحه برنامه ها قرار داده است.
دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *