” شیدایی ” با موضوع اخلاق و ازدواج آسان، ماه رمضان روی انتن می رود

 مدیر روابط عمومی موسسه اعتباری عسکریه گفت: ویژه برنامه ” شیدایی ” با محوریت اخلاق مداری و ازدواج آسان در ماه مبارک رمضان از شبکه دو سیما و با حمایت موسسه اعتباری عسکریه مهمان روزه داران خواهد بود.
 به گزارش سادس به نقل ازرویکرد امیرضا خلیلی، در این باره گفت: این برنامه در قالب جنگی شبانه از ساعت ۲۳ و ۱۱ دقیقه از هفدهم خرداد ماه امسال به روی انتن شبکه دو سیما می رود.
وی ادامه داد: ” شیدایی ” ویژه برنامه اخلاقی است که بر روی محور اخلاق مداری و ترویج ازدواج اسان تاکید دارد.
خلیلی به ویژگی های این ویژه برنامه اشاره کرد و افزود: ازدواج آسان یکی از موضوعاتی است که در سبک زندگی جامعه اخلاق مدار ما، باید بیش از پیش مورد توجه و حمایت قرار گیرد و این برنامه نیز روی همین موضوعات بحث خواهد کرد.
وی دعوت از هنرمندان و چهره های ممتاز فرهنگی و ورزشی و هنری را از بخش های این ویژه برنامه برشمرد و گفت: این برنامه به تهیه کنندگی محمد نبهان و اجرای عبدالله روا پخش خواهد شد.
مدیر روابط عمومی موسسه اعتباری عسکریه اظهارداشت: در روز سی ام ماه مبارک رمضان مراسم ازدواج بزرگی در بین عروس و دامادهایی که از خود بینندگان برنامه هستند در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: در این ویژه برنامه بخش هایی چون اولین سفره افطار زوج های جوان که با ساده زیستی کنار هم زندگی می کنند نمایش داده می شود.
دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *