پاکسازی ارتفاعات دراک در استان فارس توسط پرسنل بانک ایران زمین

پرسنل استان فارس بانك ايران زمينپرسنل استان فارس بانك ايران زمين در راستاي فرهنگ سازي براي حفاظت از محيط زيست با پيام «براي زندگي همين يك زمين را داريم» اقدام به پاكسازي ارتفاعات دراک كردند.
در راستاي فرهنگ سازي براي حفاظت از محيط زيست با پيام «براي زندگي همين يك زمين را داريم» اقدام به پاكسازي ارتفاعات دراک كردند.

به گزارش سادس به نقل از روابط عمومي بانك ايران زمين، پرسنل ستادي و شعب استان فارس بانك ايران زمين در راستاي پويش “همین یک زمین را داریم” و با هدف پاکسازی طبیعت از زباله با حضور در ارتفاعات دراک اقدام به پاكسازي اين منطقه كردند.

حسن شاهی مدیریت شعب استانهای فارس،بوشهر و کهکیلویه بویر احمد در حاشیه کوهپیمایی پاکسازی طبیعت را امری نکو دانسته و برمراقبت از کوهستان در حین اجرای برنامه ها تاکید کرد.

حسن شاهی در ادامه افزود که اجرای چنین برنامه هایی باعث تامین سلامت، شادابی، ارتباط با طبیعت، انگیزه های اجتماعی و در نهایت لذت کشف و ماجراجویی می شود.

وی همچنین بر اصل ۵۰ قانون اساسی اشاره کرد و اذعان داشت: در جمهوری اسلامی، حفاظت از محیط زیست که نسل امروز و نسل های بعد باید در آن حیات اجتماعی رو به رشدی داشته باشند، وظیفه عمومی تلقی می شود.

از این رو فعالیت های اقتصادی و غیر آن که با آلودگی محیط زیست یا تخریب غیر قابل جبران ملازمه پیدا کند، ممنوع است.

فاطمی معاون استان نیز با اشاره بر نقش ورزش در نشاط پرسنل کوهپیمایی همراه با پاکیزه کردن طبیعت را فرصتی مغتنم دانست و از ادامه برپایی جلسات کوهپیمایی با همین مضمون در آینده خبر داد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *