جشن پویش محیط زیستی «همین یک زمین» فردا برگزار می شود

جشن اهداء هدایای برندگان مسابقه محیط زیستی «همین یک زمین» فردا، هفدهم خرداد با حضور میهمانان، مدیران و برندگان این مسابقه در سالن اجتماعات بانک ایران زمین برگزار خواهد شد.

به گزارش سادس به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، پویش «همین یک زمین» در راستای اجرای رسالت اجتماعی بانک از ابتدای فروردین ماه ۹۵ به منظور فرهنگ سازی در حوزه حفاظت از محیط زیست کشور به اجرا گذاشته شد. در این پویش بانک ایران زمین از مخاطبین خود درخواست کرد در ایام نوروز ضمن حفظ محیط زیست کشور به پاکسازی آن بپردازند و تصاویر آن را جهت شرکت در بخش مسابقه این پویش ارسال کنند.
لازم به ذکر است این حرکت محیط زیستی بانک ایران زمین بسیار مورد توجه مردم، گروههای محیط زیستی و هنرمندان قرار گرفت، که با مستند بازدید پنج میلیون نفری تاثیر مثبتی را در جامعه محیط زیستی کشور گذاشته است.
بانک ایران زمین در همین راستا برنامه پاکسازی را در هفته روابط عمومی با همکاری ستاد برگزاری این هفته و شهرداری تهران و مردم در کوهستان درکه به مرحله اجرا درآورد و به پاکسازی این منطقه پرداخت. همچنین در همین روز در نوزده سرپرستی بانک در تمام کشور این حرکت نمادین جهت همراه سازی مردم برای حفاظت از محیط زیست توسط پرسنل و مشتریان بانک به اجرا گذاشته شد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *