جشن پويش محيط زيستي «همين يك زمين» فردا برگزار مي شود

جشن اهداء هداياي برندگان مسابقه محيط زيستي «همين يك زمين» فردا، هفدهم خرداد با حضور ميهمانان، مديران و برندگان اين مسابقه در سالن اجتماعات بانك ايران زمين برگزار خواهد شد.

به گزارش سادس به نقل از روابط عمومي بانك ايران زمين، پويش «همين يك زمين» در راستاي اجراي رسالت اجتماعي بانك از ابتداي فروردين ماه ۹۵ به منظور فرهنگ سازي در حوزه حفاظت از محيط زيست كشور به اجرا گذاشته شد. در اين پويش بانك ايران زمين از مخاطبين خود درخواست كرد در ايام نوروز ضمن حفظ محيط زيست كشور به پاكسازي آن بپردازند و تصاوير آن را جهت شركت در بخش مسابقه اين پويش ارسال كنند.
لازم به ذكر است اين حركت محيط زيستي بانك ايران زمين بسيار مورد توجه مردم، گروههاي محيط زيستي و هنرمندان قرار گرفت، كه با مستند بازديد پنج ميليون نفري تاثير مثبتي را در جامعه محيط زيستي كشور گذاشته است.
بانك ايران زمين در همين راستا برنامه پاكسازي را در هفته روابط عمومي با همكاري ستاد برگزاري اين هفته و شهرداري تهران و مردم در كوهستان دركه به مرحله اجرا درآورد و به پاكسازي اين منطقه پرداخت. همچنين در همين روز در نوزده سرپرستي بانك در تمام كشور اين حركت نمادين جهت همراه سازي مردم براي حفاظت از محيط زيست توسط پرسنل و مشتريان بانك به اجرا گذاشته شد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *