تعقیب و گریز مرگبار در فرار با کامیون

راننده خودروی پیکان زمانی که پلیس را در چند قدمی خود دید، از دست ماموران فرار کرد و در ادامه تعقیب و گریز باعث شد تا او خودرواش را رها کند و قصد فرار با کامیونی داشته باشد که با تیر مامورین از پا درآمد.

به گزارش ساسد به نقل ازجام نیوز،  ساعت ۲۴ چهارشنبه گذشته، ماموران کلانتری تهرانسر در حین گشت زنی به یک جوان حدودا ۲۸ ساله در خودروی سواری پیکان مظنون می شوند.

ماموران حین توقف خودرو به سمت او می روند، اما راننده جوان بلافاصله خودرو نامبرده خودرو را روشن و اقدام به فرار می کند .در این تعقیب و گریز متهم وارد جاده مخصوص کرج می‌شود بر خلاف جهت حرکت می کند، ماموران به سمت خودروی وی تیراندازی می‌کنند و چند گلوله به صندوق عقب، بدنه و لاستیک خودروی پیکان برخورد می‌کند.

بعد از اینکه لاستیک می‌ترکد و راننده جوان دیگر نمی‌تواند با آن خودرو حرکت کند، متهم از خودرو پیاده شده فرار می‌کند. خودرو ماموران بلحاظ وجود مانع متوقف و یکی از مامورین پیاده به تعقیب متهم می پردازد. متهم سوار یک کامیون ده چرخ حامل ماسه که پشت چراغ قرمز در حال حرکت بود، می‌شود و به راننده می‌گوید کمی جلوتر او را پیاده کند.

راننده ابتدا متوجه نمی شود که مرد جوان تحت تعقیب ماموران است و حرکت می کند. مامور تعقیب‌کننده با یک خودرو سمند گذری به تعقیب کامیون ادامه می‌دهد. در این تعقیب و گریز نهایتا خودرو سمند که مامور پلیس سوار آن بوده جلوی کامیون می‌پیچد و کامیون در سه راه اندیشه قبل از پل کفش ملی، نرسیده به تقاطع با جاده قدیم کرج متوقف می شود.

مامور پلیس به سمت کامیون می دود و در سمت راننده را باز می‌کند، در همین حین متهم به راننده حمله می کند و راننده را به سمت پایین هل می‌دهد و خودش پشت فرمان کامیون می‌نشیند. همزمان مامور دیگر هم می رسد یکی از مامورین چند گلوله بصورت هوایی شلیک می کند. اما چون متهم تسلیم نمی‌شود و قصد حرکت دادن کامیون و فرار داشته یک گلوله به سمت کامیون شلیک می کنند که به صورت متهم برخورد و از پشت سرش خارج می شود و منجر به فوت متهم در پشت فرمان کامیون می شود.

با مرگ متهم فراری موضوع به بازپرس سعید احمدبیگی اعلام می شود. به دنبال این تماس بازپرس ویژه قتل پایتخت به همراه تیم بررسی صحنه جرم در محل حاضر و تحقیقات در رابطه با شناسایی هویت مرد جوان و سایر موارد به دستور بازپرس احمدبیگی آغاز می شود.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *