پایان مزاحمت پسر جوان برای زن شوهردار

وقتی گوشی را روشن کردم ناگهان تصاویر خصوصی و پیامک های زیادی از یک دختر زیبا را دیدم. در زیر برخی از تصاویر مشخصات و نام صاحب عکس نیز نوشته شده بود.

به گزارش سادس به نقل از خراسان، از همان دوران کودکی فردی عقده ای بار آمده بودم و روح و روان سالمی نداشتم به همین خاطر همواره در پی عقده گشایی بودم و می خواستم خودم را اثبات کنم اما هیچ گاه تصور نمی کردم که کارهای خلاف من ممکن است زندگی دیگران را متلاشی کند.

جوان 24 ساله ای که به اتهام ایجاد مزاحمت تلفنی دستگیر شده بود، اشک ریزان به کارشناس و مشاور اجتماعی پلیس فتای خراسان رضوی گفت: 11 ساله بودم که پدرم را از دست دادم. او مقنی بود و روزی هنگام حفر یک چاه به خاطر پاره شدن طناب چرخ و سقوط سطل پر از خاک ضربه مغزی شد و جان سپرد.

مدتی بعد مادرم نیز ازدواج کرد و من هم ترک تحصیل کردم اگرچه ازدواج مادرم عاقبت خوبی نداشت و او به دلیل رفتارهای خشن و سخت گیری های شوهرش به یک بیمار روانی تبدیل شد اما من سعی کردم با کار کردن در یک کارگاه جوشکاری مخارج زندگی ام را تامین کنم.

مادرم مدتی آواره خیابان ها بود ولی دیگر او را ندیدم. از آن زمان به بعد همواره احساس حقارت می کردم و دوست داشتم با آزار و اذیت دیگران و تمسخر آنان خودم را از نظر روحی تخلیه کنم. حتی به باشگاه بدنسازی می رفتم تا دوستانم از من حساب ببرند.

سال ها به همین ترتیب سپری شد. تا این که 6 ماه قبل به توصیه دوستانم یک دستگاه گوشی تلفن هوشمند به مبلغ سیصدهزار تومان از یک تعمیرکار گوشی تلفن همراه خریدم تا من هم وارد شبکه های اجتماعی شوم.

وقتی گوشی را روشن کردم ناگهان تصاویر خصوصی و پیامک های زیادی از یک دختر زیبا را دیدم در زیر برخی از تصاویر مشخصات و نام صاحب عکس نیز نوشته شده بود از طریق شماره های ثبت شده به شماره تلفن مالک گوشی دسترسی پیدا کردم.

از آن روز به بعد پیامک های عاشقانه را از طریق شبکه های اجتماعی برای او ارسال می کردم آن زن هرچه خواهش می کرد که متاهل است و من نباید برایش ایجاد مزاحمت کنم اما من حریص تر می شدم تا او را بیشتر اذیت کنم ولی مدتی بعد پلیس فتا به سراغم آمد و مرا دستگیر کرد…

زن 26 ساله (شاکی) نیز پس از شنیدن اعترافات متهم گفت: 3 سال قبل ازدواج کردم و زندگی آرامی داشتم همسرم مردی مهربان است و همه تلاشش را برای خوشبختی من به کار می برد تا این که از مدتی قبل پیامک های عاشقانه ناشناس روح و روانم را به هم ریخت وقتی ماجرا را باهمسرم در میان گذاشتم پیشنهاد کرد برای حل مشکل به پلیس فتا مراجعه کنیم.

وقتی این پسر (متهم) تنها طی چند ساعت دستگیر شد تازه فهمیدم که تعمیرکار گوشی تلفن به من دروغ گفته است آن روز گوشی تلفنم را برای تعمیر برده بودم که تعمیرکار عنوان کرد این گوشی قابل تعمیر نیست ولی آن را 70هزار تومان می خرد تا از لوازم اوراقی آن استفاده کند.

من هم گوشی را فروختم بدون آن که تصاویر خود و بستگانم را حذف کنم. من عکس های زیادی را از طریق شبکه های اجتماعی به همراه شرح حال آن تصاویر برای برادرم که در خارج از کشور است فرستاده بودم و تصور می کردم که تعمیرکار گوشی تلفن را قطعه قطعه می کند اما …

شایان ذکر است متهم این پرونده به دستور سرهنگ جواد جهانشیری (رئیس پلیس فتای خراسان رضوی) به مراجع قضایی معرفی شد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *