مذاکرات بانکی و سرمایه گذاری ایران با ۴ کشور اروپایی

 مدیر عامل تامین سرمایه امین از مذاکرات بانکی و سرمایه گذاری ایران با ۴ کشور اروپایی خبر داد.
 به گزارش سادس به نقل ازرویکرد  هیات ایرانی با حدود ۵۰۰ شرکت و موسسه مالی و اقتصادی از کشورهای لهستان، فنلاند، سوئد و لتونی در خصوص فرصت‌های تجاری پیش‌رو و راهکارهای گسترش همکاری‌های فی مابین مذاکراه کردند.
علی سنگینیان مدیرعامل تامین سرمایه امین نیز در این نشست ها همراه با وزیر امورخارجه ایران، رییس اتاق ایران و هیاتی ۶۰ نفره از فعالان اقتصادی حضور جدی و فعال داشت و برهمین اساس تامین سرمایه امین در قالب کارگروه بانکی، برقراری مجدد ارتباط بانکی با این ۴ کشور را پیگیری می کنند.

وی گفت: در این سفر کارگروهی بانکی متشکل از نمایندگان بانک مرکزی ، برخی بانک های بزرگ کشور و تامین سرمایه امین ، برقراری ارتباط مجدد با بانکهای منطقه را در دستور کار ویژه خود قرار داده است.

وی افزود: براساس برنامه‌های هماهنگ‌شده در همه کشورهای مقصد، فروم اقتصادی میان ایران با آن کشور برگزار خواهد شد. فعالان اقتصادی حاضر در این فروم‌ها حداقل ۱۵۰ نفر و حداکثر ۴۰۰ نفر خواهند بود. در این کشورها به قدری استقبال از دیدارهای اقتصادی بالا بوده که مجبور شده‌اند با توجه به ظرفیت سالن، محدودیت‌هایی را ایجاد کنند.

این مقام مسئول در مورد اهمیت این چهار کشور گفت: این ۴ کشور در منطقه بالتیک و ورودی اروپا قرار دارد و اروپای شرق را به غرب اروپا متصل می‌کنند. همچنین ورودی بازارهای اوراسیا محسوب می‌شوند به همین دلیل توسعه همکاری با این کشورها از اهمیت بالایی برخوردار است.

به گفته سنگینیان مذاکرات اقتصادی در این سفر حول تولید مشترک کالا، جذب سرمایه و انتقال تکنولوژی انجام شد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *