توقیف کامیون حامل یک میلیارد ریال دوچرخه قاچاق در کردکوی

 فرمانده انتظامی کردکوی از توقیف کامیون حامل دوچرخه‌های قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا طی ۲۴ ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد.

به گزارش سادس به نقل ازپایگاه خبری پلیس سرهنگ “محمود علی‌فر”  در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی در راستای اجرای طرح پیشگیری از کالای قاچاق به یک کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی بیان داشت: پس از بررسی های تخصصی به عمل‌آمده از خودرو مشخص شد، کامیون مذکور حامل بیش از ۲۳۶ کارتن دوچرخه خارجی است و راننده هیچ گونه سند و مدرکی مبنی بر حمل قانونی کالا در اختیار ندارد.

این مقام انتظامی همچنین گفت: کالا‌های کشف شده فاقد مجوز گمرکی بوده و به صورت قاچاق حمل می‌شده که پس از کسب مجوز از مقام قضائی، کامیون به‌همراه بار قاچاق به مکان انتظامی منتقل شد.

وی ارزش ریالی این محموله کشف شده را یک میلیارد ریال عنوان کرد.

سرهنگ علی‌فر افزود: ماموران شهرستان همچنین طی عملیاتی دیگر موفق به کشف پنج دستگاه کولر اسپیلت به همراه پنل مربوطه که توسط یک وانت نیسان به صورت قاچاق حمل می شد، شدند.

وی با اشاره به دستگیری دو نفر طی این دو عملیات، تصریح کرد:‌ تجهیزات کشف شده به همراه متهمان با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی در پایان خاطرنشان کرد: مجموعه انتظامی شهرستان با تلاش شبانه روزی کلیه کارکنان با پدیده شوم قاچاق که به تولیدات داخلی و اقتصاد کشور در این برهه از زمان ضربه وارد می کند با تمام توان مقابله و عرصه را بر قاچاقچیان تنگ خواهد کرد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *