علیقارداشی: توجه به توسعه تنیس روی میز بانوان ضروری است


57365132.jpg

رییس فدراسیون تنیس روی میز گفت: توجه به توسعه تنیس روی میز بانوان ضروری است و تنها به کسب یک سهمیه المپیک قانع نیستیم.

به گزارش سادس، مهرداد علیقارداشی در سیمنار نایب روسای بانوان هیئت‌های تنیس روی میز سراسر کشور که در یزد برگزار شد، گفت: در سال‌های اخیر با همت هیئت‌های استانی در بخش بانوان، کارهای خوبی هم در جذب و آموزش انجام گرفته و قطعاً باید در سال آینده با تلاش مضاعف بیشتر اقدام شود.

وی از فعالیت نواب رییس هیئت‌های تنیس روی میز کشور که با برنامه‌ریزی برای گسترش این رشته در بین بانوان علاقمند اقدام‌های موثری را انجام داده‌اند، قدردانی و بر تداوم کارها تاکید کرد.

رییس فدراسیون تنیس روی میز اظهار کرد: بانوان ایرانی از پتانسیل بسیار خوبی برخوردار هستند و قطعاً برنامه‌ریزی برای این بخش نتایج پر باری خواهد داشت.

علیقارداشی با اشاره به این که جزو محدود فدراسیون‌های ورزشی هستیم که در بخش بانوان سهمیه المپیک کسب کردیم، گفت: نباید تنها به کسب یک سهمیه قانع بود و باید تلاش کرد با پرورش نخبه‌ها و مستعدین در آینده شاهد حضور نفرات بیشتری از بانوان ایرانی در المپیک و میادین مختلف جهانی و آسیایی و کسب عنوان باشیم.

وی در ادامه با اشاره به این که تلاش ما این است که از پتانسیل بخش خصوصی به طور جدی بهره بگیریم و فدراسیون این برنامه را در دستور کار داده تصریح کرد: هیئت‌های استانی باید نسبت به جذب مشارکت بخش خصوصی در اجرای برنامه و سیاست‌های هدف‌گذاری شده به ویژه در زیرساخت‌ها تلاش کنند.

رییس فدراسیون تنیس روی میز اضافه کرد: فدراسیون با وجود محدودیت های فراوان بازهم در حد توان نسبت به کمک مالی به هیئت‌های استان‌ها اقدام می‌کند اما این روند برای پیشبرد اهداف و برنامه ها کافی نیست.

علیقارداشی در پایان بیان کرد: طبیعی است که اهداف و برنامه‌های هدف‌گذاری شده فدراسیون با منابع دولتی نمی‌چرخد و نیاز است تا سایر بخش‌ها به ویژه خیران ورزش دوست نیز کمک کنند و امیدوارم با محقق شدن این امر به اهدافمان دست پیدا کنیم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *