هشدار درباره تبدیل شدن سوریه به پرورشگاه تروریست

 حمید الجاسمی، در روزنامه “البیان” (امارات متحده عربی) می نویسد: “جامعه بین المللی باید تلاش های خود را برای توقف جنگ در سوریه افزایش دهد، زیرا این کشور به محلی برای پرورش تروریست ها تبدیل شده است.”

به گزارش سادس ، حمید الجاسمی، در روزنامه “البیان” (امارات متحده عربی) می نویسد: “جامعه بین المللی باید تلاش های خود را برای توقف جنگ در سوریه افزایش دهد، زیرا این کشور به محلی برای پرورش تروریست ها تبدیل شده است.”

حمید الجاسمی استدلال می کند که اگر درگیری های داخلی سوریه که وارد سال ششم خود شده است، متوقف نشده و تروریست ها از بین نروند، این درگیری ها می تواند به کشورهای دیگر منطقه نیز سرایت کند. او درگیری های سوریه را به عنوان “یک تراژدی بزرگ” توصیف کرده که باعث مرگ صدها هزار نفر شده و بیش از ۱۵ میلیون بی خانمان بر جای گذاشته است.

الجاسمی می گوید: “به نظر می رسد که چشم انداز امیدبخشی برای یافتن یک راه حل عملی برای پایان دادن به این درگیری ها وجود ندارد – آسمان این چشم انداز ابری بوده و امید در حال کاهش است – درست است که به نظر می رسد یک راه حل پیشنهاد شده به بن بست رسیده است، اما این مساله نباید باعث شود جهان منتظر خون بیشتری برای ریخته شدن باشد.”

او ادامه می دهد: “درگیری های خونین در سوریه باید متوقف شود و تمام طرفین حاضر باید جدیت بیشتری در پایان دادن به این جنگ از خود نشان دهند.

جامعه بین المللی باید تلاش های خود را برای یافتن یک راه حل و پایان دادن به این فاجعه که به حد غیر قابل تحملی رسیده و می تواند به سایر کشورهای منطقه رسوخ کند، دو برابر کند. در حال حاضر، سوریه تبدیل به محلی برای آموزش گروه های تروریستی شده که غیر نظامیان را به قتل می رساند و بخش بزرگی از کشور را در پیش چشم جهانیان اشغال کرده اند. زمان آن رسیده که جهان دست به کار شده و به این فاجعه مرگبار پایان دهد.”

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *