تجربیات بانک پاسارگاد، در محور سازمانی، برتر شناخته شد

 بانک پاسارگاد موفق شد در نخستین همایش مسئولیت‌پذیری اجتماعی بنگاه‌های اقتصادی، به عنوان یکی از سازمان‌های دارای تجربه برتر در زمینه مسئولیت‌های اجتماعی معرفی و مورد تقدیر قرار گیرد.
 به گزارش سادس به نقل از روابط‌ عمومی بانک‌ پاسارگاد، این بانک در محور “سازمانی”، به سبب ارائه گزارش مسئولیت اجتماعی برای سه سال متوالی و بیان اهم برنامه‌ها، فعالیت‌ها و موضوعات اساسی انجام شده، به عنوان سازمان برتر معرفی شد و لوح تقدیر و تندیس این همایش را دریافت کرد. در محور سازمانی به تجربه قابل تقدیر در حوزه گزارش‌دهی مسئولیت اجتماعی و همچنین تجربه قابل تقدیر در تبلیغات مسئولانه و اجتماعی توجه شده‌است.

بر اساس این خبر، این همایش با هدف توسعه گفتمان مسئولیت‌اجتماعی، انسجام و سازماندهی بنگاه‌های اقتصادی شهر تهران در توسعه رفاه اجتماعی و ارتقای کیفیت زندگی در تاریخ‌های ۹ و ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ برگزار شد. ۵ محور اصلی که در این همایش مورد توجه قرار گرفت عبارت بودند از محور محیط‌ زیست شهری، محور اقتصاد شهری، محور مشارکت با سازمان‌های مردم نهاد، محور سازمانی و محور مسائل اجتماعی شهری.
گفتنی است بانک‌پاسارگاد علاوه بر ایفای مسئولیت‌های اقتصادی خود، به رسالت‌های اجتماعی توجه ویژه‌ای دارد و اقدامات بسیاری را در این خصوص انجام داده‌است.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *