مرگ پسر و پدر بر اثر سقوط از بام آپارتمان

 شب گذشته پسربچه پنج ساله و متعاقب آن پدر کودک، 35 ساله از بام آپارتمان سقوط کردند که منجر به فوت در دم هر دو شد.

به گزارش سادس به نقل از ایرنا، معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه خودرو پژو پارس در قم یک تن جان خود را از دست داد.

مهدی فراهانی افزود: این حادثه ساعت 15:05 روز گذشته مقابل بوستان علوی در بلوار الغدیر قم رخ داد که بر اثر آن خانم 27 ساله فوت کرد و سه تن دیگر مجروح شدند.

وی اضافه کرد: سه دستگاه آمبولانس برای انتقال مجروحان این حادثه به بیمارستان اعزام شد که یکی از مجروحان به علت وخامت حال، با عملیات احیاء قلبی ریوی به مرکز درمانی منتقل شد.

فراهانی همچنین به حادثه دیگری اشاره کرد و گفت: ساعت 20:17 شب گذشته یک دستگاه موتورسیکلت با چهار سرنشین از پل ونارج واقع در بخش کهک استان قم سقوط کرد که بر اثر این حادثه، هر چهار سرنشین موتورسیکلت با درجه های مختلف مجروح شدند.

به گفته وی، مجروحان حادثه پس از دریافت خدمات اولیه توسط دو دستگاه آمبولانس اورژانس 115 به مرکز درمانی منتقل شدند.

وی در ادامه، به حادثه سقوط پسر و پدری از بام آپارتمان در منطقه پردیسان قم اشاره و بیان کرد: در این حادثه که ساعت 22:37 شب گذشته رخ داد، پسربچه پنج ساله و متعاقب آن پدر کودک، 35 ساله از بام آپارتمان سقوط کردند که منجر به فوت در دم هر دو شد.

معاون اورژانس 115 قم افزود: شدت آسیب به حدی سنگین بود که حضور به موقع اورژانس 115 در صحنه نیز بی نتیجه ماند.

وی همچنین عملکرد 24 ساعت گذشته مرکز اورژانس 115 قم را مورد اشاره قرار داد و گفت: از ساعت هفت صبح روز 11 تا هفت صبح روز 12 خردادماه جاری، یک هزار و 258 تماس با این مرکز برقرار شد که منجر به انجام 215 ماموریت شده است.

وی اضافه کرد: 76 ماموریت مربوط به حوادث ترافیکی بوده که از این تعداد 56 ماموریت معادل 73 درصد مربوط به موتورسیکلت سواران است.

به گفته فراهانی، در این حوادث 98 تن مجروح شدند که 77 تن معادل 78 درصد از مجروحان مربوط به موتورسیکلت سواران می باشد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *