کلاهبرداری میلیونی مجری قلابی رادیو!

 مرد شیاد که به بهانه پرداخت کمک‌هزینه سفرهای زیارتی از شهروندان کلاهبرداری می‌کرد، در زندان شناسایی شد.

به گزارش سادس به نقل از ایسنا، یکی از مالباختگان که مرد سالخورده‌ای است به بازپرس دادسرای یافت‌آباد گفت: چند روز قبل مرد ناشناسی با من تماس تلفنی گرفت و خود را مجری شبکه رادیویی معرفی کرد و گفت از برنامه زنده تماس می‌گیرم و شما برنده دریافت کمک‌هزینه سفر به عتبات عالیات شده‌اید.

مجری قلابی به بهانه واریز دو میلیون تومان پول به حسابم با ترفند و فریب من را به پای دستگاه خودپرداز کشاند و خواست شماره‌ای را که می‌گوید وارد دستگاه کنم تا پول به حسابم واریز شود. من ساده‌لوح غافل از نقشه این مرد تبهکار به هرچه که می‌گفت عمل می‌کردم و سرانجام با گذشت یک ساعت وقتی حسابم را بررسی کردم متوجه شدم مجری قلابی دو میلیون تومان از من کلاهبرداری کرده است.

پس از طرح شکایت این مرد، شکایات دیگری هم از طرف فریب‌خورده‌ها مطرح شد و کارآگاهان با راهنمایی 20 مالباخته که در دام مرد شیاد گرفتار شده بودند، برای شناسایی این مرد به تحقیق پرداختند و سرانجام دریافتند که او به جرم کلاهبرداری‌ در زندان به‌سر می‌برد.

بازپرس دادسرای یافت‌آباد این تبهکار را که در زندان کرج بود با نیابت قضایی احضار کرد و به بازجویی از او پرداخت.

مرد زندانی در بازجویی جرمش را به گردن گرفت و گفت: شماره تلفن طعمه‌هایم را شانسی می‌گرفتم و به آنان می‌گفتم که هم‌اکنون از برنامه زنده رادیویی با آنها تماس گرفته‌ام و برنده کمک هزینه سفر به عتبات عالیات شده‌اند و با این ترفند آنها را به پای دستگاه خودپرداز می‌کشاندم و از حسابشان پول برداشت می‌کردم.

اکنون تلاش پلیس برای شناسایی دیگر فریب‌خورده‌ها ادامه دارد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *