آمادگی کامل پلیس برای برگزاری مراسم سالگرد امام(ره) با افزایش ضریب هوشیاری و امنیتی

فرمانده نیروی انتظامی گفت: ناجا آمادگی دارد با افزایش ضریب هوشیاری و امنیتی و به کارگیری پلیس های تخصصی ، مراسم سالگرد بنیانگذار انقلاب (ره) را برگزار کند.

به گزارش سادس، سردار” حسین اشتری” در جلسه قرارگاه انتظامی روح الله(ره)، اظهارداشت: حرم حضرت امام (ره) نشان بزرگی در کشور ما است و از نماد های انقلاب به شمار می آید.

فرمانده ناجا ادامه داد:امیدواریم با پیروی از منویات مقام معظم رهبری، راه حضرت امام(ره) را که برای ملت ایران ترسیم کرده بودند، ادامه دهیم.

وی ضمن تشکر از اقدامات خوب صورت گرفته برای برگزاری هرجه باشکوه تر این مراسم، گفت: این قرارگاه تجربه ۲۷ ساله دارد به گونه ای که تلاش کردیم با رفع کاستی ها و معایب، این مراسم هرچه باشکوه تر و در امنیت کامل برگزار شود.

سردار اشتری با بیان اینکه این جلسه با هدف مروری بر وظایف و تصمیم گیری های اخذ شده و اشرافیت بر موضوعات برگزار شده است، تصریح کرد: نیروی انتظامی امسال نیز همچون سال های گذشته با آمادگی و اشرافیت بر همه جوانب درصدد است این مراسم در نظم و امنیت کامل برگزار شود.

وی ادامه داد: به منظور ارائه خدمات رسانی به زائران و نیز کنترل ترافیکی این مراسم باید از ظرفیت دستگاه های دیگر نظیر شهرداری، اورژانس و… استفاده کنیم.

این مقام عالی انتظامی به تمهیدات پلیس برای برخورد با متخلفان احتمالی و سارقان اشاره و تصریح کرد: برای جلوگیری از اتفاقات ناگوار باید با از طریق اطلاع رسانی و نصب بنر، سطح آگاهی شهروندان را ارتقاء دهیم.

سردار اشتری ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود ۲۰ هزار اتوبوس و ۷ هزار خودروی سواری برای شرکت در مراسم ارتحال وارد تهران شود که براساس برآوردهای صورت گرفته بیش از یک میلیون نفر زائر در مراسم ارتحال شرکت خواهند کرد لذا تمهیدات ترافیکی از مبدأ تا مقصد و بالعکس اتخاذ شده است.

فرمانده ناجا در خاتمه گفت: نیروی انتظامی در صدد است با آمادگی کامل مراسم سالگرد بنیانگذار انقلاب با افزایش ضریب هوشیاری، امنیتی و به کارگیری پلیس های تخصصی برگزار شود.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *