تامین امنیت مراسم سالگرد امام توسط ۲۵ هزار مامور پلیس/ توصیه پلیس به زائران و روسای کاروان ها جهت همکاری با پلیس

فرمانده نیروی انتظامی گفت: ۲۵ هزار مامور پلیس در مراسم سالگر امام (ره) برای اجرای مأموریت حاضر و مشغول خدمت‌رسانی به زائران هستند.

به گزارش سادس، سردار “حسین اشتری” در جلسه قرارگاه انتظامی روح الله (ره) در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: همچون سالهای گذشته، قرارگاه حضرت امام (ره) در این مکان پس از راه اندازی، فعالیت خود را آغاز می کند، اقدامات اولیه در راستای هماهنگی هرچه بیشتر جهت تامین امنیت این مراسم از هفته های گذشته از سوی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ و استان های مربوطه انجام شده است.

وی به همکاری ۶ قرارگاه فرعی پلیس های آگاهی ناجا، راهور ناجا، امنیت عمومی ناجا و … با قرارگاه روح الله اشاره کرد و افزود: از فردا (چهارشنبه) قرارگاه روح الله مأموریت اصلی خود را به صورت ویژه آغاز و تا روز شنبه ۱۶ خرداد ماه ادامه می دهد.

فرمانده ناجا به پیش بینی های لازم برای خدمت رسانی به زائران مراسم اشاره کرد و گفت: ۲۵ هزار نفر از پرسنل در اجرای مأموریت حاضر و مشغول خدمت‌رسانی هستند که امیدواریم مانند سال‌های گذشته مراسم ارتحال بدون هیچ مشکلی پایان یابد.

سردار اشتری درباره تأمین امنیت مهمانان خارجی نیز گفت: ‌تقسیم کار صورت گرفته و تأمین امنیت مهمانان خارجی از بدو ورود، محل اسکان، پذیرایی و … انجام شده است؛ دستگاه های امنیتی – انتظامی و سپاه مسئولیت امنیت این میهمانان را عهده دار هستند البته هیچ مشکلی در این رابطه نداریم.

وی از زائران و روسای کاروان ها خواست همکاری لازم را با پلیس راهور در مسیرها و مقصد داشته باشند.

فرمانده ناجا ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود ۲۰ هزار اتوبوس و ۷ هزار خودروی سواری برای شرکت در مراسم ارتحال وارد تهران شود که براساس برآوردهای صورت گرفته بیش از یک میلیون نفر زائر در مراسم ارتحال شرکت خواهند کرد.

این مقام عالی انتظامی از آمادگی پلیس آگاهی تهران بزرگ برای برخورد با متخلفان و سارقان احتمالی خبرداد و گفت: باید با نصب بنر و توضیحات بیشتر، آگاهی مردم را افزایش دهیم.

سردار اشتری درباره محدودیت‌های ترافیکی احتمالی این مراسم نیز گفت: درصدد هستیم کمترین محدودیت در مسیر تردد خودروها ایجاد شود و ممکن است در ساعاتی مسیرهای اصلی و فرعی دارای محدودیت شوند که البته محدودیت خاصی نداریم.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *