پایان مرگبار درگیری دو جوان

 پسر جوان که پس از درگیری مسلحانه مرگبار از خرم‌آباد به تهران گریخته بود، با ردیابی‌های پلیسی دستگیر شد.

به‌گزارش سادس به نقل از ایران، ساعت ۱۱ شب ۲۵ اردیبهشت امسال صدای شلیک گلوله در بوستان پردیسان شهر خرم‌آباد مأموران پلیس را به صحنه تیراندازی کشاند.

همان موقع نیز مأموران با پیکر خونین پسر جوانی به نام ایمان روبه‌رو شدند. در ادامه نیز ردیابی‌های پلیسی برای دستگیری عاملان جنایت کلید زده شد. مأموران در تحقیقات تخصصی دو جوان که در این درگیری حضور داشتند را شناسایی کردند اما وقتی برای دستگیری آنها وارد عمل شدند متوجه شدند آنها متواری هستند.

ردیابی‌های پلیسی ادامه داشت تا اینکه مأموران پلیس آگاهی خرم آباد پی بردند یکی از متهمان فراری به تهران گریخته و زندگی پنهانی دارد.

بنابراین بازپرس شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب خرم آباد دستور داد تیمی از مأموران برای دستگیری متهم فراری – امین- راهی تهران شوند. کارآگاهان شامگاه یکشنبه ۹ خرداد ماه برای دستگیری متهم وارد عمل شدند، اما مرد شرور که شیشه نوشابه‌ای در دست داشت، سعی کرد مأموران را مجروح و از آنجا فرار کند که در حلقه پلیس زمینگیر شد.

متهم ۲۸ ساله دیروز در شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران تحت بازجویی قرار گرفت و به بازپرس منافی آذر گفت: بعد از ظهر روز حادثه برای خرید شارژ سر کوچه رفتم که ایمان و ۲ نفر از دوستانش را دیدم. پس از خرید شارژ به سمت خانه برمی گشتم که محمد ناسزاگویی کرد و من نیز جوابش را دادم. محمد که حالت عادی نداشت قصد درگیری داشت که با میانجیگری همسایه‌ها غائله تمام شد.

اما ساعتی بعد یکی از دوستانم به نام امیر زنگ زد و درباره درگیری من و محمد سؤال کرد که من بی‌تفاوت به حرف‌هایش گوشی را قطع کردم و سپس به بوستان پردیسان رفتم، اما ایمان و چند نفر از دوستانش آنجا بودند و همان لحظه خودروی ۲۰۶ سفید رنگی به طرف آنها رفت.

سرنشینان آن پیاده شدند که راننده خودرو به سمت من آمد و از من پرسید چرا به محمد ناسزا گفته‌ام. بعد هم بین ما درگیری رخ داد و چند نفر دیگر نیز که انتهای پارک بودند با چوب و سنگ وارد درگیری شدند که ناگهان ۴ جوان از خودروی پژو پارس سفید رنگی که چهره هایشان را پوشانده بودند پیاده شده و تیراندازی کردند، اما من توانستم با خودروی یکی از دوستانم فرار کنم.

ایمان در پایان گفت: نمی‌دانم چه کسی تیراندازی کرد و اسلحه برای من نبود. هیچ شناختی هم از افراد حاضر در صحنه درگیری ندارم.

بنا به این گزارش، بازپرس منافی آذر متهم را در اختیار مأموران پلیس آگاهی خرم‌آباد قرار داد تا با انتقال وی به این استان تحقیقات تخصصی برای افشای راز قتل آغاز شود.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *