فرستادن تصاویر زننده برای دختر جوان

 رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات انتظامی همدان گفت: عامل ارسال کننده تصاویر نامتعارف برای یک خانم جوان در همدان شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش  سادس به نقل از ایرنا، سرهنگ اکبر امینی اظهار کرد: خانمی جوان با مراجعه به پلیس فتا و ارائه مستندات از ارسال فیلم و تصاویر نامتعارف و بسیار زننده توسط یک خط تلفن مجهول و نانشناس شکایت کرد.

وی افزود: پس از تحقیقات انجام شده توسط عوامل پلیس فتا مشخص شد فردی ناشناس با شماره ای که وجود خارجی نداشته و فقط برای این عمل ساخته شده اقدام به ارسال تصاویر برای شاکیه کرده است.

وی اضافه کرد: با انجام اقدامات فنی و به کارگیری شگردهای خاص پلیسی فردی که با دانش بالای رایانه ای خود و از طریق شماره ای ناشناخته زمینه سلب آسایش شاکیه و خانواده او را فراهم آورده بود شناسایی و پس از دریافت دستور از مقام قضایی در مخفیگاه خود دستگیر شد.

رئیس پلیس فتا همدان گفت: متهم به واسطه دانش بالای رایانه ای هیچگاه فکر نمی کرد که در دام پلیس گرفتار شود و بر این اساس ابتدا هر گونه ارتباط با این پرونده و اظهارات شاکیه را رد کرد.

سرهنگ امینی افزود: پس از ارائه مستندات و مدارک، متهم چاره ای جز اعتراف ندید و عنوان کرد خواستگار سابق شاکیه بوده و پس از شنیدن جواب منفی تصمیم به انجام اینگونه مزاحمتها گرفته است.

وی به متخلفان هشدار داد: کارشناسان پلیس فتا به صورت شبانه روزی فضای مجازی را رصد کرده و با مسببان هرگونه تحرک غیرقانونی در این فضا به شدت برخورد خواهند کرد.

وی از شهروندان خواست در صورت مواجهه با موارد مشابه مراتب را با شماره تلفن ۲۱۸۲۶۷۴ در میان بگذارند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *