کاهش صدمات و سوانح در چهارشنبه آخر سال/ تمرکز ويژه به مرز با همت مرزداران

فرمانده ناجا از کاهش صدمات و سوانح در چهارشنبه آخر سال خبر داد و اقدامات پيشگيرانه و حضور مناسب عوامل ناجا را از علل کاهش اين صدمات برشمرد.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، ” سردار حسين اشتري” عصر امروز در جلسه قرارگاه امام علي (ع) با اشاره بر اينکه تأمين نظم و امنيت نوروز 95 از وظايف نيروي انتظامي است، يکي از اهداف اين قرارگاه را کنترل ترافيک جاده اي برشمرد.

فرمانده ناجا با اظهار اميدواري از کاهش تلفات جاده اي در ايام تعطيلات نوروزي نسبت به مدت مشابه در سال گذشته افزود: انشاالله در اين ايام با همت و تلاش کارکنان راهور ، مردم و دستگاه هاي مسئول، تلفات و صدمات جاده اي کاهش يابد.

سردار اشتري در ادامه به تقويت مرزها خصوصا در جنوب شرقي ، غرب و شمال غرب تاکيد و تصريح کرد: امنيت مرزها با همت مرزداران، در وضعيت مطلوبي قرار دارد.

اقدامات پيشگيرانه و حضور مناسب عوامل ناجا کاهش صدمات چهارشنبه آخر سال را در پي داشت

فرمانده ناجا از کاهش صدمات و سوانح در چهارشنبه آخر سال خبر داد و اقدامات پيشگيرانه و حضور مناسب عوامل ناجا را از علل کاهش صدمات چهارشنبه آخر سال برشمرد.

سردار اشتري ، اطلاع رساني به موقع ، حضور موثر پليس ، همکاري سازمان ها و ارتقاء فرهنگ مردم را نيز يکي ديگر از علل مهم اين کاهش برشمرد.

اين مقام ارشد انتظامي توجه به ناهنجاري هاي رفتاري ، عوامل مخل امنيت عمومي و حقوق شهروندي را از اولويت هاي مهم پليس عنوان و تصريح کرد: اشراف کامل اطلاعاتي و توجه ويژه به امنيت کاروان راهيان نور و مسافران نوروزي يکي از ماموريت هاي ناجاست.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *