طراحی محصولات نوین هر ماه در بانک صادرات

 مدیرعامل بانک صادرات در سفر به استان آذربایجان غربی که با سفر هیأت دولت تدبیر و امید به آن استان همزمان شده است بر طراحی و ارائه محصولات جدید متناسب با خواسته و نیاز مشتریان تأکید کرد.
 به گزارش سادس به نقل ازرویکرد اسماعیل لـله گانی در دیدار با کارکنان ضمن بازدید از شعب این بانک در استان آذربایجان غربی با اشاره به اهمیت بانکداری الکترونیکی در ارتقاء شاخص های مشتری مدارانه گفت: امروزه تأمین سطح بالاتری از رضایت مندی مشتریان یک ضرورت انکار ناپذیر است که پیشرفت های نوین در عرصه ارتباطات زمینه تأمین رضایت بیشتر مشتریان و مخاطبان بانک ها را فراهم ساخته است.
وی در ادامه افزود: تداوم حیات بانکها در گرو ارائه محصولات نوین و تنوع بخشی و توسعه محصولات الکترونیکی است که با رویکردی مشتری مدارانه به مخاطبان ارائه گردند.
مدیر عامل بانک صادرات ایران در ادامه اظهار داشت: بدون شک گسترش بانکداری الکترونیکی زمینه های لازم برای حذف روش ها و شیوه های سیستمی بروکراتیک و دیوانسالاری را فراهم نموده است و در این زمینه رویکرد ما بر این است تا ضمن افزایش کمی و کیفی و تنوع بخشی به خدمات بانک رضایت مندی مشتریان را به بهترین شکل ممکن تأمین نمایم.
وی افزود: یکی از اولویت های اصلی بانک صادرات ایران در حوزه فناوری اطلاعات طراحی محصولات متنوع متناسب با خواسته و نیاز مشتریان می باشد که در این زمینه تلاش شده تا با مطالعه و بررسی نیازهای آنها نسبت به طراحی محصولات نوین همگام با پیشرفت های روز دنیا اقدام شود.
لـله گانی تأکید کرد: این بانک در نظر دارد تا در سالجاری هر ماه یک محصول نوین را در عرضه فن آوری اطلاعات و در آینده نزدیک از چند محصول جدید رونمایی خواهد شد که این خدمات می توانند خواسته های قشر عظیمی از جامعه را پاسخگو باشند.
دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *