رونمايي از “کارت هوشمند شناسايي وسيله نقليه”

فرمانده نيروي انتظامي در مراسم رونمايي از “کارت هوشمند شناسايي وسيله نقليه” گفت: اراده و روحيه پاسخگويي به مطالبات مردمي در ناجا وجود دارد.

 به گزارش سادس، فرمانده نيروي انتظامي در آيين رونمايي از ” کارت شناسايي هوشمند وسيله نقليه ” با تقدير از خدمات مديران و کارکنان پليس راهور ناجا به ويژه سردار “مهري” اظهار کرد: با تلاش و برنامه ريزي همکارانم در راهور خدمات خوبي نسبت به سال گذشته به مردم شريف ايران ارائه شده است.

وي با اشاره به خدمات دهي پليس راهور به ويژه در ايام نوروز، افزود: خداوند را شاکريم که رهبر بزرگوارمان از عملکرد يکساله ناجا اظهار رضايت کردندکه اين نتيجه تلاش همه همکارانم و برگ زريني در دفتر نيروي انتظامي است.

تمهيدات نيروي انتظامي براي برگزاري مراسم سالگرد رحلت امام (ره)

سردار اشتري با بيان اينکه مناسبت هاي مختلفي پيش رو است، افزود: در آستانه فرا رسيدن نيمه دوم خردادماه و سالگرد ارتحال حضرت امام خميني (ره) هستيم. در اين ايام زائران بسياري براي زيارت مرقد منور حضرت امام (ره) و تجديد بيعت با مقام معظم رهبري عازم تهران مي شوند.

وي خاطر نشان کرد: نيروي انتظامي همزمان با برگزاري سالگرد رحلت بنيان گذار انقلاب اسلامي برنامه هايي پيش بيني کرده و تمهيدات لازم در اين راستا را انديشيده است.

عالي ترين مقام انتظامي کشور ادامه داد: انشاءالله به همت پليس راهنمايي و رانندگي اين مراسم در کمال نظم و آرامش انجام مي شود تا در اين ايام شاهد تصادفات و تلفات جاده اي نباشيم.

وي مطرح کرد: دستورالعمل هايي در اين راستا تدوين و به متوليان امر ابلاغ شده است.

سردار اشتري اضافه کرد: نيروي انتظامي همزمان با ماه مبارک رمضان، ليالي قدر، عيد سعيد فطر و تعطيلات تابستاني نيز برنامه ها و تمهيداتي پيش بيني کرده و آماده ارائه خدمات به شهروندان است.

فرمانده نيروي انتظامي تأکيد کرد: تقويم فعاليت نيروي انتظامي پرکار، بر مدار آماده باش و خدمت گزاري به مردم است.

پليس راهور نماد نظم ، قانون و خدمات دهي به شهروندان

وي در اد امه با اشاره به جايگاه پليس راهنمايي و رانندگي مطرح کرد: پليس راهور نماد و پيشاني ناجا است. بيشترين ارتباط مردم با پليس در مجموعه راهور است و اين پليس نيز نسبت به ساير رده ها ارتباط گسترده تري با عموم شهروندان دارد.

فرمانده نيروي انتظامي بيان کرد: پليس راهور نماد نظم و آرامش براي مردم، قانون مداري، انضباط ، اقتدار و خدمات دهي به شهروندان است. عالي ترين مقام انتظامي کشور خاطر نشان کرد: پليس راهور به دليل نوع مأموريت در معرض قضاوت مردم است و بايد خدمات دهي به مردم در نهايت دقت و احترام صورت گيرد.

وي يادآور شد: براساس بررسي ها مردم از عملکرد راهور اظهار رضايت کرده اند اما تا رسيدن به ايده آل فاصله وجود دارد و بايد تلاش خود را ادامه دهيم.

لزوم مشخص کردن سهم دستگاه ها براي رفع کاستي ها

فرمانده نيروي انتظامي اضافه کرد: بايد براي رفع خلاء ها و نواقص نيز تلاش کنيم و سهم دستگاه هاي ديگر در مأموريت هاي ناجا مشخص شود.

وي با ذکر مثالي از تصادفات در جاده ها عنوان کرد: افزايش تصادفات صرفا به عملکرد نيروي انتظامي مربوط نمي شود؛ عواملي چون جاده و زيرساخت ها، صنعت خودرو، عامل انساني و … نيز در اين راستا نقش دارند و بايد سهم همه متوليان مشخص و در راستاي رفع کاستي ها تلاش شود.

سردار اشتري تأکيد کرد: بايد نقاط ضعف و خلاء هاي موجود را احصاء و به مبادي مربوطه و مسئولان منعکس کنيم که البته اين اقدامات صورت گرفته و ادامه دارد.

فرمانده نيروي انتظامي تأکيد کرد: بايد مبناي قضاوت مردم براساس عملکرد و حوزه مسئوليتي نيروي انتظامي باشد و شهروندان سهم دستگاه هاي ديگر را نيز در امور بدانند.

اراده و روحيه پاسخگويي به مطالبات مردمي در ناجا وجود دارد

عالي ترين مقام انتظامي کشور ادامه داد: نيروي انتظامي به طور شبانه روزي در حال خدمت رساني به مردم است و اراده و روحيه پاسخگويي به مطالبات مردمي در نيروي انتظامي وجود دارد.

وي عنوان کرد: بايد در مسائل مختلف سهم ناجا مشخص و براساس ميزان امکانات و تجهيزات، کارنامه عملکرد ناجا اعلام شود.

افزايش مهارت هاي کارکنان ناجا متناسب با شرايط موجود

سردار اشتري با تأکيد بر اينکه اهتمام ناجا افزايش خدمات دهي به مردم است، تأکيد کرد: بايد اعمال قانون در کمال احترام صورت بگيرد و اين موضوع محور راهور باشد.

وي با اشاره به اينکه شاهد توسعه يافتگي در پليس راهور هستيم، مطرح کرد: خوشبختانه فرهنگ تعاملي مناسبي با مردم داريم و مهارت هاي خود را با شرايط جديد به ويژه در کلان شهرها توسعه داده ايم.

انعکاس خدمات دهي ناجا بايد تقويت شود

فرمانده نيروي انتظامي اضافه کرد: مهارت افزايي يک ضرورت انکارناپذير است و بايد مهارت علمي و عملي کارکنان با آموزش ارتقاء يابد.

وي خاطر نشان کرد: بايد به دنبال ارتقاء مزيت ها، توانمندي ها و خدمات نيروي انتظامي باشيم و اگر مبناي فعاليت هايمان خدمات دهي به مردم باشد به نتايج مطلوبي خواهيم رسيد.

سردار اشتري تأکيد کرد: انعکاس خدمات دهي ناجا بايد تقويت شود و در راستاي خدمات رساني به شهروندان بايد از تجهيزات نوين و دانش کافي بهره برد و با تزريق فناوري هاي نوين، همچنين مطالعه تطبيقي با پليس کشورهاي ديگر در مسير رشد و تعالي حرکت کرد.

عالي ترين مقام انتظامي کشور با بيان اينکه کاهش تصادفات، جان باختگان و مجروحان جاده اي مورد تأکيد مقام معظم رهبري است، افزود: بايد از تمام ظرفيت و توان براي کاهش ميزان تصادفات و تلفات استفاده کنيم ، اين يک وظيفه قانوني و شرعي است .

وي گفت: آمادگي داريم با همت همکاران و پشتيباني هاي لازم، خدمات بيشتري به شهروندان ارائه دهيم و هدف ما کسب رضايت خداوند ، مقام معظم رهبري ، شهروندان و توسعه نظم و امنيت است.

گفتني است آيين رونمايي از ” پلاک وسايل نقليه نيروهاي مسلح ” و ” کارت شناسايي هوشمند وسيله خودرو” با حضور فرمانده نيروي انتظامي صورت گرفت و در اين مراسم از روساي پليس برتر نيز تقدير شد.

در اين مراسم از سرهنگ “هادي اميدوار” رئيس پليس راهنمايي و رانندگي استان خراسان رضوي، سرهنگ ” کسري سيروسي” رئيس پليس راهنمايي و رانندگي استان فارس، سرهنگ ” علي اصغر شيرمحمدي” رئيس پليس راهنمايي و رانندگي استان زنجان تقدير شد.

همچنين سرهنگ “رضا رضايي” رئيس پليس راهنمايي و رانندگي استان اصفهان ، سرهنگ “رمضان نادري” رئيس پليس راهنمايي و رانندگي استان کردستان و سرهنگ ” علي فکري” رئيس پليس راهنمايي و رانندگي استان همدان به دليل موفقيت در انجام طرح نوروزي تقدير شدند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *