فرمانده ناجا مزيت ” کارت شناسايي هوشمند وسيله نقليه ” را تشريح کرد

فرمانده نيروي انتظامي مزيت ها ي ” کارت شناسايي هوشمند وسيله نقليه ” را تشريح کرد و از تمهيدات ناجا براي برگزاري مراسم سالگرد ارتحال امام خميني خبر داد .

به گزارش سادس، سردار “حسين اشتري” در حاشيه رونمايي از ” کارت شناسايي هوشمند وسيله نقليه” در جمع خبرنگاران با تقدير از اصحاب رسانه در انعکاس اخبار نيروي انتظامي ، مزيدهاي اين کارت را تشريح کرد.

وي اولين مزيت کارت شناسايي هوشمند وسيله نقليه را ايمني بيشتر آن نسبت به کارت سابق دانست و گفت :پيش از اين کارت ها به صورت کاغذي بوده اما امروز از نوعي کاغذ تهيه شده که قابل جعل نيست.

فرمانده نيروي انتظامي بيان کرد: داشتن اين کارت هوشمند براي مالکين خودرو يک مزيد است چرا که امکان ثبت قطعات خودرو در اين کارت پيش بيني شده است که اين مورد ميزان سرقت را کاهش و يا اگر خودرويي به سرقت رفت از طريق اين شناسه قابل شناسايي است.

وي عنوان کرد: توسط اين کارت امکان ارايه خدمات شايسته اي به صاحبان خودرو و دارندگان کارت مهيا است.

سردار اشتري خاطر نشان کرد: تعويض کارت ها به مرور زمان و با اعلام قبلي صورت خواهد گرفت.

وي در ادامه در خصوص تمهيدات نيروي انتظامي براي برگزاري مراسم سالروز ارتحال بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران امام خميني (ره) عنوان کرد: نيروي انتظامي در اين راستا پيش بيني هاي لازم را صورت داده و پليس راهور نيز در اين خصوص آمادگي لازم جهت خدمات دهي به زائران را دارد.

عالي ترين مقام انتظامي کشور بيان کرد: يکي از موضوعات مورد تأکيد به همکاران راهور ، همراهي خودروهاي حامل زائران در مسير است و تذکرات لازم در اين خصوص ارائه شده است .

سردار اشتري گفت: انشاءالله همانندسالهاي قبل اين مراسم در نظم کامل برگزار مي شود .

وي گفت: مجموعه ناجا در حوزه امنيتي همزمان با برگزاري مراسم ارتحال امام (ره) اقدامات خوبي انجام داده است.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *